Robo-metru: Puss in Boots

Se zice asa: „ai am pussff in buuuftss”, cu glas gros si un pic soptit. Ziceti si voi, exact cum am scris (nu, nu „ai em”, ci „ai am”, bine?). Vad pe imdb ca in alte tari filmul se numeste „Cat in boobs”, ca sa nu fie ofensator, sau chiar „Pussy in booties”, ca sa fie. Daca in fraza de mai inainte ai citit „boots” in loc de „boobs”, cum scrie, esti un  pudibond.

Deci film de animatie spin-off de la Shrek, asta avem aici. Mie mi-a placut foarte mult Shrek: Forever after, mai mult decat cei trei Shreci anteriori, iar motanul incaltat e facut, pare-mi-se, de ala care nu a facut Forever after. Nu stiu ce importanta are asta, mai ocup niste randuri. Mi-a placut foarte mult personajul Rumpelstiltskin din Forever after, mai ales cand zice „Baba, quick, the angry wig!” sau  „Nobody’s smart, but meee!”.

Deci motanul e bun sau nu e bun, ma intrebati? Pai parerea mea este ca a fost ok, ca l-am vazut la IMAX pe gratis, multumita nu stiu exact cui, dar multumita foarte mult pentru ca ultimele 5 filme pe care le-am vazut la IMAX le-am vazut pe gratis. Sanatate multa cui a facut asta posibil, sincer. Se vede misto. Uneori sunetul iti sparge absolut toate timpanele, dar daca prinzi loc mai sus de randul 8-9, se vede foarte misto 3D-ul, imi place.

Bai nu stiu ce sa zic de filmul asta. Animatiile astea recente sunt asa, foarte foarte bine facute din punct de vedere tehnic, iti iau ochii cu tot felul de detalii excelente si culori, dar adevarul este ca povestile cam schiopateaza. Din cauza asta ma simt un pic pacalit, ca mi se pare ca o animatie, unde nu ai niciun fel de constrangere in ceea ce priveste povestea, adica poti face animalele sa vorbeasca si tot restul, ar trebui sa fie mai intai o poveste buna (pentru copii sau adulti, nu conteaza) si mai apoi sa fie un film cu efecte speciale bune. Ma rog, ma plang aiurea in tramvai, nu e ca si cum animatiile sunt ceva deosebit si merita mai mult sa ma mir ca se inscriu si ele in aceleasi tendinte ca mai toate filmele de masa, adica poftiti un rahat impachetat in 3D, uite, parca iese mana aia din ecran.

Dar cred ca pot sa am pretentia sa rad la o animatie, nu? Ei bine, eu nu prea am ras la motan. Am pufnit de cateva ori, e drept, pentru ca e relativ amuzant motanul spadasin cand bea laptic si toarce, dar nu am ras cu toata gura. Si nici nu m-a emotionat in vreun moment ceva din ce s-a intamplat pe ecran. Ba mai mult, au fost scene in care mi s-a parut ca producatorii accentueaza prea tare anumite chestii care sunt dragute si adorabile si simpatice, tocmai pentru ca stiu ca sunt asa, ceea ce duce la obtinerea efectului contrar, deoarece chestiile alea erau simpatice tocmai pentru ca nu erau cautate. De exemplu, cand danseaza pisicile sau cand motanul nostru face fata aia care l-a facut celebru, parca e un pic prea mult, as fi preferat ceva mai discret, vreau sa-mi vina mie sa zic ca e adorabil, sa decid eu asta, nu sa fiu impins de la spate cu „uite cat de adorabil este, nu poti sa spui ca nu e adorabil, zi ca e adorabil”.

In fine, mai spun ca la iesirea din sala oamenii se exprimau in sensul ca le-a placut foarte mult, deci asta e, sunt eu mai carcotas pentru ca mie nu mi-a placut foarte mult si nici macar mult. Cu siguranta o sa cititi pe net laude si ce inteleg sau nu copiii din filmul asta si altele, deci nu va mai plictisesc.

Robo-metru: se poate si mai bine.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Recenzii (Robo-metru) and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Robo-metru: Puss in Boots

  1. uglybadbear says:

    bah. not my cuppa either.

Dati cu opinionul aici, multumesc.

