Robo-metru: mp3 player fara fire de casti de la Sony

Astazi scriu despre un mp3 player de la Sony (pe numele lui Sony NWZ-W262) din doua motive: unul este ca sa ma bag si eu in seama, adica sa generez trafic suplimentar pe blogul meu frumos, si al doilea este ca mi-a placut foarte mult acest player, pentru motivele pe care le gasiti mai jos. Un player din asta va fi dat cadou unei persoane care comenteaza potrivit pe blogul Printesei urbane (adica al sotiei mele, da?!), cititi acolo care sunt conditiile, comentati si asa mai departe. 

Despre ce este vorba

Este vorba despre mp3 player-ul din poza de mai jos: impermeabil la ploaie, capacitate 2Gb, baterie care tine aproximativ 8 ore, pret approximativ 300 RON si, cel mai important, design diferit de al altor player-e, adica nu are casti separate, in schimb castile si player-ul propriu zis sunt construite impreuna.

Aces player arata si se poarta ca in pozele de mai jos:

Chiar e bun de ceva?

Da, este foarte bun la a face lucrul pentru care a fost proiectat, adica sa-ti cante muzica in urechi. Calitatea sunetului este foarte buna, nimic de comentat. Volumul maxim este suficient cat sa poti da din cap ca apucatul pe melodia preferata si in acelasi timp sa nu-ti spargi timpanele, iar daca Sony a limitat volumul maxim acolo unde l-a limitat eu ii cred, avand in vedere ca ei au inventat walkman-ul si chestii.

De ce as lua player-ul asta si nu altul?

Pai pentru ca are design-ul asta foarte practic in care nu exista fire pentru casti. De cate ori ai scos castile din poseta sau din buzunar sau din man purse si erau incalcite de ti-a trebuit 5 minute ca sa le descalcesti? Eu unul am facut asta de multe ori. De exemplu cand colega conduce si ma roaga sa-i dau handsfree-ul din poseta, aproape intotdeuana ma enervez ca e mega incalcit si pana apuc sa-l descalcesc si sa i-l dau, telefonul inceteaza sa mai sune.

Deci este foarte comod de purtat si ergonomic, adica se potriveste atat la bostanul pe care-l port eu pe gat in loc de cap cat si la capsorul mic si adorabil al nevestei.

Coolness factor?

Nu stiu daca e important pentru tine, dar eu mi-as lua player-ul asta tocmai pentru ca nu e Apple. Eu tot mai sper ca in curand va deveni cool sa NU AI un produs de la Apple. In afara de asta, arata foarte bine si e diferit de majoritatea player-elor de pe piata.

Chiar imi trebuie asa ceva?

Pai, iti trebuie in aceeasi masura in care in ziua de azi iti mai trebuie un mp3 player dedicat, avand in vedere ca aproape toate telefoanele si destept-telefoanele detin si un player de muzica incorporat. Deci nu prea mult, dar din moment ce inca se fabrica mp3 player-e dedicate, presupun ca exista o anumita cerere pentru ele.

Iar daca te dai cu bicicleta, alergi pe-afara sau te duci la sala, eu cred ca asta este exact ce-ti trebuie, pentru ca nu are fire de casti, deci libertatea ta de miscare este mult crescuta. In acelasi timp, este foarte usor sa operezi player-ul, acum nu mai trebuie sa-l scoti din buzunar ca sa dai Next la melodie, este suficient sa duci mana la ureche.

Ar da zgarcitul de Liviu banii pe player-ul asta?

Eu nu prea ascult muzica la casti in mod normal, dar daca as face sport as vrea sa ascult muzica la casti si deci da, as da banul pe asa ceva. Costa nu cu mult mai mult decat un iPod shuffle, care cred ca e unul din concurentii directi, dar fata de el are 2 avantaje: NU ARE FIRE DE CASTI si NU ESTE APPLE :).

In plus, un alt avantaj fata de Apple este ca transferul muzicii din calculator este foarte simplu, Windows-ul il vede ca pe un drive USB, deci ajunge un copy/paste, fara sa folosesti porcaria aia de iTunes. Evident, orice produs in afara de Apple este de 1,000 de ori mai usor de utilizat decat Apple, dar acum vorbim de player-ul asta si de ce l-ai lua pe el in loc de un iPod.

De asemenea, costa suficient de putin incat sa-l poti face cadou unei persoane speciale, deci una peste alta, da, as da banul pe el.

Robo-metru: foarte misto, mea placut.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Recenzii (Robo-metru) and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Robo-metru: mp3 player fara fire de casti de la Sony

  1. AndreeaG says:

    Mi-a placut cu “destept-telefonul” :)
    Pare foarte simpatic, eu mai am cateva etape tehnologice pana sa ajung la el, dar concurenta este acerba :)
    Choose wisely!

  2. Liana Mitroi says:

    Salut !
    Am comentat pe blogul distinsei printese si vin aici sa te mituiesc ca-ti voi imprumuta jucaria daca alegi comentariul meu sa ajunga sub ochii celor de la Sony :) Plus ca poti ajuta un alt barbat sa nu-i mai barie muzica in creier in timp ce se joaca si eu fac cu totul alte tampenii :D

  3. Florin says:

    Si eu sper sa nu mai vad prosti care isi iau iPhone doar ca sa murdareasca ecranul cu degetul

  4. Andrada says:

    Alo, alo, aloooo!!! Doamna cu șpagaaa! Trădare, trădare, dar s-o știm și noi!!!

  5. Daaa, nu stiu ce sa fac, sunt si eu om si chiar daca stiu ca nu e bine, totusi e atat de placut sa fii periat….

  6. Liana Mitroi says:

    E spaga pe fata domne, sa stie toata lumea :)))

  7. Monica says:

    Liviu, castile pot fi purtate doar ca in fotografii, sau si stil “bentita” :D ?

  8. doar ca in foto, adica firul ala trece prin spatele capului :)

  9. DianaM says:

    Multumesc foarte mult pentru nominalizare :) Sunt onorata.

  10. Nuschu says:

    N-am ascultat in viata mea muzica la player. La birou, mai ascult la casti, din calculator. In rest, cred ca am un sentiment vecin cu raul de masina: creierul meu nu poate sa ma faca sa merg, in timp ce ascult muzica. In plus, cam nici o casca nu rezista in urechea mea mai mult de 3 minute. La capatul lor, ma doare urechea, cartilajul ala extern ingrozitor.
    Ce-mi place la playerul asta e ca nu e Apple si ca nu are fire de se incalcesc. In ultima vreme, folosesc castile de la telefon destul de mult si ma enerveaza cumplit cum se pot incalci, chiar si cand, sau mai ales cand ai grija sa nu le incalcesti!
    Si eu sunt antifan apple!

Dati cu opinionul aici, multumesc.

