Robo-metru: Immortals si The Thing

Am vazut filmele astea doo in ultima vreme, primul ruleaza deja iar al doilea cred ca va intra vinerea asta.

Immortals (Nemuritorii)

Da, ai dreptate, filmul asta seamana putin cu 300, adica se pot vedea si aici metrosexuali machiati si cu muschii la vedere care se lupta unii cu altii. Numai ca mie mi se pare ca filmul asta arata de cel putin 300 de ori mai bine decat 300. Este o sarbatoare continua pentru ochi si despre aproape fiecare cadru zici ca este scos dintr-un videoclip. 

Daca ai vazut The Fall, probabil iti place deja Tarsem Singh, regizorul Nemuritorilor, nu pentru capacitatea lui de a scrie o poveste geniala, ci pentru capacitatea lui fenomenala de a pune o poveste in culori si cadre filmate cu incetinitorul. Aceeasi nebunie vizuala ca in The Fall gasim si in filmul de fata, numai ca aici este si mai aratoasa. Absolut totul arata remarcabil, de la cubul de granit in care sunt inchisi titanii, pana la satul lui Tezeu care este sculptat in stanca deasupra marii, de la masca regelui Hyperion (Mickey Rourke), pana la oracolul intruchipat de Freida Pinto si asa mai departe.

Sigur, poate ca intriga filmului nu e grozava, dar nici nu-ti insulta inteligenta. Eu unul nu am avut timp sa ma plang de intriga pentru ca am stat aproape tot timpul cu gura cascata – filmul arata senzational, nu stiu daca am mai spus asta.

(Acest text a aparut in revista Zile si Nopti pentru saptamana 2-8 decembrie – Ia-o si tu si pe asta si pe urmatoare!)

Robo-metru: l-am vazut la cinema, in 3D, si nu mi-a parut rau de bani

The Thing

Este un prequel la filmul cu acelasi nume din 1982 cu Kurt Russel, pe care sunt sigur ca l-am vazut pentru ca mi-am amintit ca mai vazusem undeva alienul, creatura, lucrul despre care este vorba in film. Acum, nu mai stiu daca filmul din 1982 mi-a placut sau nu, deci pot sa vorbesc doar despre cel de fata.

Si sa spun, cu ocazia asta, ca greu mai gasesc zilele astea un horror care sa-mi placa, sau un horror/ thriller SF care sa-mi placa, desi imi doresc foarte mult sa vad un film cu creaturi care sa ma atraga. Din pacate, in momentul asta nu-mi pot aminti altceva decat seria Aliens, din care am vazut toate filmele si pe care o revad periodic.

Filmul de fata nu este prea prost. E departe de a fi bun, dar macar nu pacatuieste grav ca majoritatea filmelor horror de slaba calitate, care mizeaza pe ceea ce eu numesc „cheap scares”, adica de exemplu intra cineva intr-o camera, spectatorii se asteapta ca el sa intalneasca monstrul acolo, deci tensiunea e mare, si deodata ii sare o pisica in spate, ceea ce te face sa te sperii pur si simplu pentru ca nu te astepti la asta, nu pentru ca te-ar speria cu ceva filmul. Daca asta este ceea ce livreaza filmele horror, atunci o pun pe Ioana sa-mi sara in spinare prin surprindere la fiecare 2 ore sau sa ma sperie cand dorm si economisesc o groaza de bani de bilete de cinema. Nu, un film horror bun te sperie la alte nivele. Avem exemple bune, nu le mai reiau ca le stiti si voi, mie in ultima vreme mi-a placut Paranormal Activity si un film spaniol numit Rec. In filmul asta sunt cateva cheap scares, dar nu sunt multe, nu risti sa te enervezi.

Deci mai multe nu am de zis despre The Thing asta. Descopera unii in Antarctica o chestie, lucrurile evolueaza rau, mor pe rand, ma rog, tot tacamul. Filmul nu este scary, ce sa mai vorbim. Nici creatura nu e cine stie ce, adica efectele sunt cam out-dated asa, dar macar arata diferit de ce se vede in general (nu-i paianjen, nu-i monstru humanoid, e altceva, desi nu grozav de interesant).

Robo-metru: merge pentru baieti cand sunt singuri acasa si au chef de spart samanta la un no-brainer

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Recenzii (Robo-metru) and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Robo-metru: Immortals si The Thing

  1. Mihai Lambru says:

    Adica Ioana e scarry? :)

  2. Cat says:

    Iti recomand filmele horror japoneze – dar nu cele cu maceluri. Desi n-ai sa vezi nimic ‘scary’, iti garantez ca senzatia de groaza nu te va parasi o clipa – ai senzatia tot timpul ca ceva e in neregula, ca ceva rau pandeste. Japonezii au o cultura foarte dezvoltata legata de spirite.

    • ce-i drept, filme japoneze de groaza mai mult cu maceluri am vazut. nu stiu de ce, cred ca mi se par prea lente si recunosc spasit ca sunt spalat pe creier de hollywood, adica ma astept ca intr-un film de groaza sa se intample totusi ceva, sa moara cineva etc

      de ex am imi amintesc ca printre ultimele vazute este varianta hong kong de la The Eye si mi s-a parut prea incet.

      asta e, se mai educa gusturile

  3. am vazut varianta americana a lui Dark Water, daca imi amintesc bine era cu jessica alba. nu mai tin minte mare lucru din el.
    o sa caut si varianta japoneza, merci.

Dati cu opinionul aici, multumesc.

