8 luni de sarcina (un rezumat)

Iaca AMR-ul curent este sub 1 luna. Am ajuns si aici, prin voia [inserati aici nume entitate omnipotenta si omniscienta]. M-am gandit ca este momentul sa fac o recapitulare a perioadei care a trecut, ca nu cumva, doamne-fereste, sa ramana nedocumentata chestia asta in caz ca copchila’ se decide sa ne cunoasca mai devreme decat este planuit (nu mai devreme de inca 7-10 zile, o rog eu, si pe aceasta cale), caz in care numai la bloguit nu ma voi gandi.

Deci, pentru viitori tatici, pentru viitoare mamici, pentru curiosi, pentru oameni si pentru femei, pentru tata lumia care nimereste pe aici, iata mai jos, cu bullet-uri, cum au fost cele 8 luni de sarcina:

– cele 8 luni trecute de sarcina au durat 8 luni, nici mai mult, nici mai putin ca oricare alte 8 luni; lumea din jurul meu se plange destul de des ca timpul trece repede, ceea ce ma plictiseste grozav de vreo 10 ani incoace, de cand am auzit asta prima data, dar e adevarat, deci pot sa spun ca au trecut repede, pentru ca timpul in general are prostul obicei de a trece repede;

– a inceput cu o vacanta aproape ratata in Grecia din motive de greata;

– a continuat cu niste saptamani sau poate chiar luni in care ne-am straduit sa nu ne gandim daca va fi bine sau nu si in care am asteptat cu inima cat un purice urmatoarea ecografie;

– apoi, copilul a inceput sa miste si ne-am mai linistit;

– au existat variatii de greutate: si in sus, si in jos; pe ansamblu, se sta bine la capitolul asta: nici prea grasi, nici prea slabi;

– s-a mancat multa mancare, moderat de variata: au fost si perioade cu paine multa, si perioade cu mancare normala; s-a baut si bere, prietenii stiu de ce;

– in stransa legatura cu asta de mai sus, s-au spalat 3.234.876 de vase (uneori am spalat si eu cateva);

– s-a dormit putin si prost, in special in ultimele cateva luni, si din motive de rau fizic, si din motive de stres;

– au existat greturi, dar nu si varsaturi;

– am facut cunostinta cu refluxul gastric si cu cel biliar;

– au fost momente in care au plesnit nervi si au fost momente in care s-a regretat asta;

– nu ne-am apropiat mai mult unul de altul pentru ca asa ceva nu era posibil (sic!); da’ nici nu ne-am departat, pentru ca asa ceva nu este posibil (sic!2);

– au existat momente in care s-a bocit: si la aflarea vestii, si la vizionarea unor filme proaste, si cu alte ocazii;

– au existat schimbari de dispozitie sufleteasca, si rapide de la o ora la alta, si mai lente, de la o luna la alta;

– sexul total a ramas la valori aproximativ constante fata de perioada anterioara (pentru lamurire, sex total = sex cu alta persoana + sex cu propria persoana –  nu insist aici);

– s-au primit multe sfaturi si liste de cumparaturi, si lucruri pentru copil (multumim);

– s-au facut cumparaturi, zicem noi, cu cap si fara excese;

– s-a mancat multa guma de mestecat si multe pastile de rennie;

– s-a trecut fara medicamente printr-o gripa ceva mai blanda si s-a trait o saptamana cu teama de temperatura mare, temperatura care s-a verificat din 2 in 2 ore inclusiv noaptea;

– nu s-a calatorit in afara tarii, si foarte putin in interiorul ei;

– s-au vazut multe filme si niscaiva seriale;

– s-a varuit, s-a pictat, s-a cusut, s-a bricolat, s-a impletit, s-a montat mobila si diverse;

– s-a mers la curs de Lamaze unde s-au aflat multe minuni, dar nu s-a tinut minte cum se face masaj vaginal de exemplu, drept pentru care in aceasta privinta s-a improvizat;

– nu au existat pofte din alea in miezul noptii si deci nu s-au facut deplasari pentru aprovizionare in miezul noptii – asta e, poate data viitoare;

– au existat frustrari pentru ca ba s-a stricat centrala, ba a plesnit instalatia electrica, ba una ba alta, adica baza tehnico-materiala nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor;

– s-a mers pe bicicleta;

– s-a condus cu infinit mai multa precautie, acum franez si eu cu 200 de metri inainte de semafor, ca unele soferite;

– nu in ultimul rand, s-a trait, poate cu mai mult scop decat vreodata.

A fost asa cum mi-am inchipuit? Nu pot sa raspund la asta, pentru ca nu prea mi-am inchipuit dinainte cum o sa fie. A fost cu siguranta o perioada pe care o voi tine minte mult timp de-acum incolo. Probabil nici nu se va compara cu perioada care urmeaza, dar asa mi se pare mie acum. Una peste alta, mi-a placut. 

PS unele din lucrurile enumerate mai sus i s-au aplicat si Ioanei; ele toate, mi s-au aplicat mie.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

12 Responses to 8 luni de sarcina (un rezumat)

  1. Consoarta says:

    Care data viitoare???

  2. Pai data viitoare duce el sarcina…ca un sotz model ce se afla :)))….Eeeeei oameni buni, mult a fost, putin a mai ramas, si Liviule, cand ti-or da astia drumu’ la sex total cu alt om…sa vezi atunci dificultati tehnice :)))

  3. Consoarta says:

    Care sex total? Care alt om???

  4. Consoarta says:

    Pai aia zic, sa nu mai vorbiti despre mine cit nu-s prezenta si nu mi-am dat acordul.

  5. A. says:

    Hahah, chestia cu sexul total m-a amuzat teribil :)
    Sanatate si fericire va doresc, restul vin de la sine.

  6. Klara says:

    Recunosc ca am ras cu lacrimi la faza cu sexul total. Sotul a ridicat din sprancene si s-a facut ca nu ma aude, se pare ca barbatilor nu li se pare asa amuzant, mai ales ca e si el in fix aceeasi situatie! :))

  7. Anca says:

    Finalul m-a amuzat teribil :))

Dati cu opinionul aici, multumesc.

