Buna ziua din nou

Sunt tata de aproximativ saptezeci de milioane cinci sute saptezeci si patru de mii si patru sute treizeci si doi treizeci si trei treizeci si patru de secunde.
Pentru mine este o realizare, chiar daca nu am facut nimic special in tot timpul asta decat sa exist, stare de fapt care sper sa continue indefinit, adica macar pana cand n-o sa mai exist.

In curand voi deveni din nou tata, de data asta de baiat. E bine, ma simt bine.

Am 36 de ani, o nevasta si 2 copii, din care unul inca nenascut.
Ma simt mai destept ca niciodata, mai intreg ca niciodata, mai cu pofta de viata ca niciodata, mai capabil de lucruri ca niciodata, mai mult si mai bine si mai eu in aproape orice domeniu, ca niciodata.
Sunt unul din acei oameni pentru care maritisul si inmultirea inseamna foarte mult, daca nu chiar totul, si consider ca astea sunt cele mai bune decizii pe care le-am luat in viata mea de pana acum.
Nu zic ca merge pentru toate lumea si nu-mi permit sa dau sfaturi, dar cred ca merge pentru toata lumea si daca mi-as permite sa dau sfaturi, atunci as sfatui in stanga si-n dreapta oamenii sa se marite si sa faca copchii – s-ar putea sa descopere ca pot fi fericiti daca sunt genul deprimacios, ca mine, sau s-ar putea sa descopere noi niveluri de fericire, daca sunt genul fericios ca nevasta-mea. In fine.

De curand mi-am cumparat si bicicleta si-mi place si mie si Sofiei sa ne dam cu ea.
Pe scurt, ma uit la viitor cu incredere si cu nerabdare, cred ca o sa ne dixtram bine toti 4.

Cred ca o sa reincep sa scriu si la blog. Pe de o parte pentru ca nu am prieteni si ma simt nescris si un pic neascultat (nevasta are alte prioritati acum si asta o sa continue o vreme, daca nu cumva o sa continue pana la adanci batraneti), pe de alta parte pentru ca mi-a placut ce am scris pe-aici (am recitit de curand cate ceva) si cred ca e pacat ca blogosfera romaneasca sa fie lipsita de insight-urile mele deosebite (adica o fac pentru cititori, evident).

Ne mai vedem. Buna ziua din nou.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

6 Responses to Buna ziua din nou

  1. Pfff, hai sa traiesti, ca de cand te asteptam! Baga cu litere, noi citim! Pupaturi maritime!

  2. Marius says:

    Liviu a înviat! :)

  3. Rox says:

    De abia astept sa te citesc ! :)

  4. Buna ziua! Bine te-ai intors! Ce bine ca mai sunt si barbati pe blogosfera! :)

  5. Roberts says:

    citesc blogul mevestii cu mare placere, dar nici tu nu esti de evitat. deci scrie, eu, una, te citesc. si-ti inteleg starea de bine (fericire). si noi ne-am luat, avem 2 copii (doaua fetite) si e greu dar tare bine. sa te tina! toate.

  6. Oana says:

    In sfarsiiiiit! Bine ai revenit!

Dati cu opinionul aici, multumesc.

