Baiatu’ meu (o poezie)

Baiatu’ meu e gras ca un bebelus

Si pare tot timpul mirat:

Cum am ajuns eu aici?

Cine sunteti voi toti?

Si in general, care-i faza.

Baiatu’ meu i-un rus,

Un Ivan Ivanovici Bebelovici

Sau alt personaj grasun dintr-o galerie de personaje rusesti grasune.

Ma-ntreaba din ochi:

Tata, noi suntem oameni sau porumbei?

Eu ii raspund ca el i-un porumbel,

Nazdravan,

Dar ca eu am uitat sa mai zbor.

Zambeste enigmatic,

Un firicel de lapte in coltul gurii,

Si-apoi adoarme.

Uneori ma intreb

Cum ar fi sa fiu eu baiatu’ meu.

1 - Copy

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

10 Responses to Baiatu’ meu (o poezie)

  1. Carla says:

    Ivan cel nazdravan este un drag si-un scump si-un pui, comoara mamei si a tatalui lui.Are o surioara pe cinste si impreuna au o viata de poveste.

  2. Eu cred ca el doar cu tine e mirat tot timpul. Simte el acolo un mister transcendental in bratele tale. Poate chiar esti fiul tau. Frumoasa poezie. Frumos porumbel. Porumbelul tocmai a facut un caca si a adormit in timpul ei. Care e genitivul lui caca?

  3. Oana says:

    You made my day! Super dragut, sa fie sanatos, sa fiti cu totii de fapt!

  4. riri says:

    Enter your comment here…foarte frmuoasa poezie si f frumos copil.si surpriza ca ni l-ai aratat!he he,pare ca cineva seamana si cu ioana.

  5. AlexaM says:

    Salutare!
    O citesc pe a ta sotie de ceva vreme ( care este super tare ) si astfel am ajuns si la tine. Ai alt gen de a scrie dar esti genial, pe bune. Mi ai placut toate postarile tale si sper sa ne bucuri in continuare cu ele.
    Chiar e micul Iv in poza?!?!?!

Dati cu opinionul aici, multumesc.

