Vorbesc la lansarea unor carti de parenting de Dan Siegel

Iata ca dupa 2-3 ani de scris la blog implinesc si eu unul din obiectivele declarate mai mult sau mai putin la misto ale blogului, acela de a ma face, usor usor, faimos.

Ce se intampla: am fost invitat sa vorbesc in calitate de “tata blogger” (asa trebuia sa scrie pe afis) la evenimentul de lansare a doua carti scrise de Dan Siegel, eveniment organizat de Editura Herald. Cartile sunt Parentaj sensibil si inteligent si Valtoarea mintii.

Da, stiu, nici mie nu mi-a fost clar de ce am fost invitat tocmai eu sa vorbesc la acest eveniment, motiv pentru care asta a fost primul lucru pe care l-am intrebat – se pare ca nu sunt foarte multi tati bloggeri sau tati care sa se exprime public despre copilareala si parinteala, asa ca na, am aparut eu pe radar.

Deci daca doriti sa aflati mai multe despre cele 2 carti care se lanseaza (m-am apucat sa le citesc, sunt interesante) si despre Dan Siegel, care va veni pentru prima oara in Romania pentru a sustine o conferinta de parenting pe 27 septembrie, puteti sa veniti maine, miercuri 17 septembrie, la Libraria Bastilia, de la ora 19:30. Bonus: s-ar putea sa ma vedeti live cum ma fac de ras (nu prea am experienta de vorbit in public si in momentul asta nici nu am un subiect clar in minte).

Linkul evenimentului pe Facebook.

Afis_valtoarea_mintii_web

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Utile. Bookmark the permalink.

7 Responses to Vorbesc la lansarea unor carti de parenting de Dan Siegel

  1. Ema Bucur says:

    Dragule, imi doresc si eu sa ajung! Succes si inima neinfricata iti doresc! Esti un exemplu de ceea ce ar trebui sa fie un tata. Felicitari!

  2. O sa fiu acolo :D si eu mi-am luat cartile, maine ar trebui sa ajunga comanda, abia le astept!

  3. AlexaM says:

    Îți țin si eu pumnii!!!!!!

  4. Raluca says:

    Fain eveniment, minunat om Dan Siegel, o onoare sa vorbesti la lansare, felicitari! ;) Cred ca e momentul, daca tot incepi sa devii faimos, sa iei si un domeniu mai simplu si usor de tinut minte, ca suna mai bine la o lansare “In continuare va vorbi domnul Liviu, autorul blogului viatadetata.ro” (ca apropos, e liber domeniul) decat “autorul blogului viatadetata.wordpress.com”, nu? ;) Spor la scris in continuare, ca cititori ai deja!

    • merci.
      nu iau inca domeniu, o sa-l cumpar pe bani grei dupa ce ma voi imbogati din blog, ca-mi voi permite :)
      adevarul e ca m-am gandit la asta si intai ca e scump la wordpress (100USD/an), iar daca ar fi sa hostez blogul in alta parte, e complicat si nu ma pricep.
      plus ca ar insemna ca trebuie sa ma ocup de blog in mod constant, lucru la care inca nu m-am decis. parca vad ca ma tine perioada asta cu scrisul inca vreo cateva luni si dupa aia gata, cum s-a intamplat deja.

      • Raluca says:

        Deja s-a intamplat si sa reiei scrisul, asa ca eu zic ca e de bine, o sa fie un blog ca un roller coaster, on-off, sus-jos :)) Sau poate de data asta o sa devii addicted de scrisul pe blog si nu te mai opresti, si atunci iei si domeniu ;) Noi iti tinem pumnii sa ai spor in toate cele!

Dati cu opinionul aici, multumesc.

