Lucruri care imi dau speranta saptamana asta

Primul este declaratia recenta a Papei Francisc cum ca “Evolution in nature is not inconsistent with the notion of creation, because evolution requires the creation of beings that evolve.”

Un link despre aceasta stire, care m-a facut aproape sa plang cand am citit-o.

Pope Francis declares evolution and Big Bang theory are real and God is not ‘a magician with a magic wand’

<<The Big Bang, which today we hold to be the origin of the world, does not contradict the intervention of the divine creator but, rather, requires it.

“Evolution in nature is not inconsistent with the notion of creation, because evolution requires the creation of beings that evolve.”>>

Nu e prima data cand acest Papa ma impresioneaza, desi va reamintesc ca sunt ateu. Au mai fost si alte declaratii si lucruri facute de el care m-au facut sa-l respect. Nu e nici prima data cand un Papa ma impresioneaza teribil, de altfel – in 1999, cand a venit Papa Ioan Paul in Bucuresti, m-am nimerit pe strada in timp ce trecea papamobilul. L-am vazut pe Papa in el, i-am vazut statura garbovita, privirea blanda si nu stiu ce dracu am mai vazut altceva, dar va jur ca mi-au dat lacrimile pe loc.

Am fost foarte impresionat atunci si am fost impresionat recent si de acest Papa Francisc pentru ca, probabil, am simtit ca ei sunt OAMENI.

Oameni, manca-v-ar tata, doar oameni. Oameni care inteleg lucruri, in puii mei. Oameni care au dragoste si intelegere pentru multi alti oameni si care vor sa faca bine. Nu se poate sa nu te impresioneze asa ceva.

Deci revenind la declaratia recenta a Papei, iata ca am primit un raspuns la intrebarea mea din postul recent cu botezul:

Intrebarea era “Chiar e nevoie sa evacuam ratiunea din viata noastra odata ce suntem credinciosi?!”

Si raspunsul, dat de Papa, este evident: “NU”, ceea ce imi da speranta.

Speranta ca in lume mai exista oameni, atat.

O alta chestie care imi da speranta s-a intamplat ieri, si nu are legatura cu alegerile, desi s-a intamplat in timp ce ne intorceam de la vot. Sofia a luat-o un pic inaintea noastra si, cand a ajuns in dreptul unei curti de pe strada noastra, a latrat-o un caine, ceea ce a speriat-o suficient de tare incat sa izbucneasca in plans. A plans inclusiv in casa dupa aia, inca vreo 15 minute.

Am scris despre acesti nenorociti cu casa si curte si caine liber in curte aici.

Cand am ajuns in dreptul curtii, am observat ca stapana era pe-acolo, asa ca am interpelat-o. In mod neasteptat, nu ne-am certat cu ea, a recunoscut ca nu e ok ce se intampla, ca nu e civilizat, ca suntem in oras si asa mai departe.

Stiu ca nu o sa faca nimic in continuare (“dar ce pot sa-i fac eu?” pai sa legati cainele sau sa-l dresati doamna), dar macar nu s-a certat cu noi.

In schimb, un “domn” care tocmai coborase din masina si care locuia si el la o casa alaturi, a tinut sa ne spuna “dar cainele era in curte”.

Deci acest om a vazut un copil speriat de un caine, insa pentru el important era ca acel caine era in curte. Cu alte cuvinte, “in curtea mea fac ce vreau eu”, asta e gandirea, dupa cum am scris deja in postul anterior. Nu conteaza evidenta, anume ca un copil a fost traumatizat de un caine care era in curte. Conteaza doar ca ma doare-n cot de rezultatul actiunilor mele asupra altora. De asta zic ca romanii sunt niste bestii – ca-i doare fix in cot de cel de langa el, vezi si reactiile incredibile ale celor care au venit la locul unde a deraiat trenul ala zilele trecute .

Dar ma rog, macar nu ne-am certat cu femeia aia, poate ca s-a gandit si ea ca nu e ok ce se intampla, chit ca nu mai mult de 5 minute.

Astazi sunt mai patetic.

 

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Opinii despre treburi, Viata de tata. Bookmark the permalink.

42 Responses to Lucruri care imi dau speranta saptamana asta

  1. Cristina says:

    M-a impins pacatul sa citesc articolul de pe Hotnews – nici nu stiu ce sa simt (greata, nervi, frustrare). Sambata, inainte de alegeri, exact la asta ma gandeam, ca in Romania nu va fi mai bine automat daca e Ponta sau Macovei presedinte. Va fi mai bine daca fiecare om isi schimba atitudinea si face mai bine. Altfel, e doar o pacaleala si un spectacol.
    Iar legat de stirea cu Papa, eu sunt catolica practicanta si ma simt mai linistita stiind ca el incearca sa reformeze gandirea in Biserica plecand de sus, sa ofere raspunsuri oamenilor de azi pentru situatiile de azi (ex: homosexualii, divorturile, etc), folosindu-se de ceea ce oricum scrie in Biblie.

  2. Dan says:

    Da. Esti patetic. Cainele era pe proprietate privata. Iar tu esti cam frustrat ca stai la bloc.

    • M-ai dibuit, ce sa mai zic.

      Data viitoare o sa bat copilul, ca sa invete sa nu mai deranjeze cainii din curtile private.

      #youfuckingidiotasswipecuntbastard

    • Oana says:

      Dan, tu erai vecinul de langa curtea cu caine din textul lui Liviu? Asa imi explic reactia ta!

    • feedback says:

      “Cainele era pe proprietate privata.”

      mda. de’acu’ daca are unu’ proprietate privata, isi poate permite orice :)))

      si masina poate ti’e proprietate privata, dar asta nu inseamna ca poti merge cu ea oriunde si oricum; si’n casa ta, proprietate privata, nu poti sta in fundu’ gol cand ai musafiri; nici in gadina ta, proprietate privata, nu poti face sex daca te vede lumea.

      proprietatea asta privata nu e nici scuza, nici argument. si nici motiv de nerespectat legi si/sau oameni.

  3. Oana says:

    Legat de Papa Francisc, de ar fi asa toleranti si liderii BOR poate ca mai multi dintre noi am reconsidera pozitia noastra fata de Biserica, eu insumi considerandu-ma atee, si asta din cauza dogmelor. Dar o astfel de credinta, in care Biblia, Dumnezeu sunt asociate cu aspecte stintifiice, asta da, pot sa cred si sa sustin fara sa par nebuna!
    Merci de text, nu stiam de declaratia asta a Papei.

  4. Cristina says:

    Imi pare rau, dar nu iti impartasesc parerea despre Papi, nimic nu ma poate convinge, pot sa zica cate vor, faptele vorbesc de la sine.
    Dar ai fost amuzant ca de obicei. :)

    • de Papi in general nu sunt nici eu incantat – de exemplu cand am intrat in biserica aia din Vatican primul meu gand a fost “fratica, dar totusi SI MAI MARE nu ati putut s-o faceti?:))”
      dar despre astia 2 papi am o parere buna – nici astia 2 nu-ti plac?

  5. silvana says:

    Si daca un copil sperie un ciine? Dupa aia tre sa tinem copilul in casa? Sa-l dresam? Sa facem petitie impotriva alora cu copii agresivi? Hai sa fim seriosi, let’s live and let live. S-a speriat, ii trece, ce atita drama. Traumatizat? Hai ma. Pai sa invelim toata lumea in vata atunci.

    • Sigur, ce atata drama, sa-l ia dracu de copchil, ca in capul unora ca tine nu e nici o diferenta intre un copil si un caine. ce conteaza ca eu nu mai pot merge cu copilul pe strada pentru ca ii este teama sa nu-l latre cainii.

      Mai ramane intrebarea pentru ce motiv ar trebui sa ma sperii si eu si copilul, avand in vedere ca eu nu sar la oameni pe strada sa-i sperii, dar intrebarea asta nu e pt tine, ca tu ai suficienta minte doar cat sa nu uiti sa inspiri, deci nu ai cum sa dai un raspuns.

      #youfuckingidiotasswipecuntbitch

  6. Diana says:

    Silvana, un copil de 2 ani a murit de inima dupa ce i-a sarit in fata dintr-un tufis un caine care nu avea lesa.Cainele era chiar jucaus, o rasa de asta prietenoasa,retriever cred,dar nu asta a contat pentru bietul copil.Uite , ” ce atata drama”….Bine,tu acum poti zice ca era vina copilului,ca era slab de inima.
    Papa e cool ( si mie imi place)

  7. silvana says:

    Nice one:) Uite asa cu hashtagul ala cresti matale copii empatici, intelepti si iubitori, un exemplu pentru noi astia care uitam sa inspiram (what?). Sper sa nu te tulbure vreun ciine sau vreun comentator in procesul educational ca e mare pacat. .

    • Tu vorbesti de empatie? Nu ti-e rusine sa pui un caine pe acelasi nivel cu un copil si sa vorbesti de empatie, intelepciune si iubire?
      Intai sa vad ca esti rationala, apoi civilizata, eventual empatica si dupa aia discutam. Tu nici macar nu ai trecut de faza rationala.

      • Estsanatlehi says:

        Mr. “pai sa legati cainele” vorbeste despre cum e sa fi civilizat… nice one! :)

        • Nu inteleg. E o dovada de lipsa de civilizatie sa tii un caine agresiv in lant in fundul curtii?

          Invata-ma tu cum e cu civilizatia asta, eu credeam ca a fi civilizat inseamna sa faci tot ce poti ca sa nu-i deranjezi nenecesar pe altii.

          Dar zi-mi tu.

          • Estsanatlehi says:

            As putea sa-ti raspund asa cum ai facut-o si tu cu cei care au avut o parere diferita de a ta: #̶y̶o̶u̶f̶u̶c̶k̶i̶n̶g̶i̶d̶i̶o̶t̶a̶s̶s̶w̶i̶p̶e̶c̶u̶n̶t̶b̶a̶s̶t̶a̶r̶d̶ daca nu intelegi ce e in neregula cu un caine tinut in lant, atunci nu prea stiu cum sa explic la mintea ta.
            Eu nu spun ca copilul tau nu are dreptul sa se plimbe fara frica pe propria strada, si nu spun nici ca e OK ca unii sa faca chiar ce vor pe proprietatea lor privata. Dar nu, nu e in regula, sa legi un animal, cum nu e in regula nici sa il tii in cusca minuscula, nu degeaba au toate tarile civilizate legi serioase pe tema asta. In 99% din cazuri nu e vorba de caini agresivi, ei fac doar ce le spune instinctul sa faca: isi apara teritoriul; asa ca trebuie dresati sau trebuie tinuti in casa sau in backyard, si problema e rezolvata.
            Dar daca pana si voi, astia mai normali la cap (ca in general imi place cum ganditi, despre parenting, despre homosexuali, despre biserica, etc.) sunteti de acord cu tinutul animalelor in lant, exterminarea maidanezilor, sau hai sa nu mergem asa departe: cu tunsul pisicii, doar pentru ca ii cade parul (WTF?! Pisicile au par, si naparlesc, for God’s sake! Nu vrei par pe jos, nu iti lua pisica. Sau ia-ti pisica cheala, ca s-au inventat si alea.), la ce sa ne asteptam de la altii…

          • lol
            o iubitoare de caini … am inteles.

            n-avem ce discuta noi, mai degraba discut cu o persoana care-si face cruce cand trece pe langa o biserica, din autobuz.

          • De fapt stai un pic: tu zici ca daca este de ales intre a lega cainele si a-l lasa sa sperie lumea de pe strada, tu alegi varianta 2?

            you fucking idiot bitch cunt, aproape m-ai pacalit.

  8. arakelian says:

    stiti ce e trist? peste 40 ani pensia ne-or vor plati copiii, nu cainii.

  9. Diana says:

    Apropo de maruntisuri care ne dau speranta:azi era in spatele meu un motociclist.A mers asa o bucata buna de drum de am crezut ca ma urmareste:).Dar nu, el doar conducea sau rula, nush cum zic ei, foarte civilizat, nu tura motorul pentru fete necitite si baieti cu puta mica, pfff, o placere…Mai exista un licar de speranta.Si asa am fost de bucuroasa ca am venit aici sa impartasesc.

    • :-))
      am avut si eu acu’ 5 ani un moment din asta cand stateam la un stop si am mutat un pic masina ca sa poata trece un motociclist pe langa mine si cand a ajuns in dreptul meu el a incetinit un pic si a zis un “multumesc” asa accentuat si a salutat din cap.

      dar asta a fost acu’ 5 ani, lua-i-ar naiba si pe nesimtitii astia cu pocnitoarele lor de 2 lei de sub fund :)))

  10. silvana says:

    Vezi nu cumva sa se sperie copilul de vreun cersetor, de vreun betiv sau chiar – sacrilegiu- de vreun alt copil. Nu ca as pune semn de egalitate intre copilul tau si alt copil, Doamne fereste. Normal ca al tau e cel mai minunat si mai pretios si de fapt tot restul universului lucreaza la bunastarea lui (as it should) dar mai apar nefericite sincope.

    • Vezi, de asta ti-am zis ca nu ai minte: pt ca nu intelegi faptul ca una e intamplarea ca pe copil il sperie ceva si alta e certitudinea ca de fiecare data cand merg cu el pe strada mea ne latra si ne sperie cel putin 5 caini pe care nu am cum sa-i ocolesc decat daca merg fix pe mijlocul strazii.

      Chiar si daca ma astept sa ma latre, tot ma sperii, ca un caine care latra la 1 metru de tine te sperie nu neaparat din cauza surprizei, ci pur si simplu din pricina zgomotului foarte puternic.

      Dar lasa, nu te mai intoarce aici, sa fii tu sanatoasa.

  11. Estsanatlehi says:

    Ei, la asta as putea sa-ti raspund ca yo mama toate alea – dar n-o fac, ca a disparut butonul Reply de sub textul tau. :)
    Doar doua sfaturi: 1. sa nu te mai miri ca Romania e asa cum e, ca voi o faceti asa; 2. nu emigra spre tari mai civilizate, ca nu acolo ti-e locul.

    • Mi-ai zis-o… ma voi gandi la spusele tale, persoano pentru care un caine e mai important decat un om…

      Daca as putea, v-as pune etichete pe frunte astora care credeti ca un caine e mai important decat un om, ca sa stie toata lumea sa va ocoleasca, ca n-are ce discuta cu voi.

      Este peste capacitatea mea de intelegere cum poti sa scrii juma’ de pagina despre dreptul catelusului de a nu fi legat dar sa nu scrii nici macar 1 cuvant de simpatie pentru un copil speriat degeaba. Cred ca in capul tau se intampla niste lucruri foarte naspa.

      Nu am cum sa reactionez la asa ceva decat cu injuraturi, you fucking fucking idiot.

  12. silvana says:

    ‘Un copil speriat degeaba?’ Quick, sa chemam politia interstelara. Tu oare-ti dai seama ce ridicol suni? Cum ti-am sugerat mai sus, imbraca lumea in vata, trage peste clopotul de sticla si gata, nu se mai sperie nimeni de nimic. Si nu mersi, nu-mi da unul din hastagurile tale maiestre si temeinic justificate ca stiu deja ce-mi urezi, no need.

    • Pai ramane cum am stabilit. Dar eu tot nu inteleg de ce mai apari pe aici. O fi pentru ca pt tine e important sa ai ultimul cuvant.

      • Alina says:

        Cata dragoste si empatie! va potriviti!
        Sunt de acord cu articolul dar mi s-a facut sila cand am citit comentariile. Omul a raspuns civilizat in contradictoriu, iar tu ai pus hashtagul ala oribil cu injuraturi si nici nu ti-ai cerut scuze, ba mai mult ai repatat injuratura. Iar oamenii care injura nu sunt cei mai rationali si empatici oameni dupa parerea mea.
        Cred ca tu doar ceri empatie, dar nu o oferi deloc. Mai lucreaza un pic la egoism inainte sa ceri chestia asta altora…

        • Despre oamenii care injura se poate spune doar ca sunt nepoliticosi, atat. Despre oamenii care injura pe internet se poate spune doar ca sunt nepoliticosi pe internet si atat.
          Ref la empatie, eu nu cer nici un fel de empatie pentru mine, doar ma mir ca unii arata mai multa empatie pentru un caine, legat la modul ipotetic, decat pentru un copil speriat de un caine, la modul concret.

          • Alina says:

            Injuraturile reprezinta o forma de agresiune in caz ca nu stiai. Vad ca esti impotriva agresiunii fizice, dar preferi sa abordezi alte forme de agresiune. Injuraturile sunt mai comune pe internet pentru ca inlocuiesc agresiunea fizica.
            Nu cred ca poti sustine ca o forma de agresiune este empatica si rationala.

          • Hm. Vorbim despre niste cuvinte scrise pe internet si despre o situatie pe care poti s-o ignori la primul semn ca esti agresat, nu?! Asta nu e agresiune, hai sa fim seriosi, ca daca era, interlocutorii de mai sus nu se intorceau sa-mi mai explice ce si cum dupa ce “i-am agresat”. Eu daca sunt agresat, fug. Daca doar sunt enervat, stau si dau replica mai departe.

            Deci e o diferenta evidenta intre o situatie in care cineva te injura in realitate si una in care se intampla asta pe internet – comportamentul celor injurati o spune, nu eu. Ca daca injuram pe cineva in realitate, nu cred ca mai revenea si a doua si a treia zi sa mai vorbeasca cu mine, asa-i?!

            Plus ca Nu, injuraturile nu inlocuiesc si nici nu pot fi macar comparate cu agresiunea fizica, de unde mai e si asta?! Eu de exemplu as fi in stare sa injur o ora intreaga daca as fi destul de nervos dar nu as fi in stare sa agresez fizic pe nimeni, oricat as fi de nervos. Nici nu sunt convins ca as sti sa ma apar de o agresiune fizica, darmite sa agresez eu.

            Haide, ne deranjeaza atat ca am citit niste cuvinte urate pe internet, in timp ce altii dau dovada de o rautate si lipsa de atitudine rationala clare – sper ca nu sustii ca mesajele la care am raspuns aici au fost de buna credinta. E ridicol.

            Iar daca tu crezi ca nu poti fi un om empatic si rational daca mai dai cate o injuratura… hm, inseamna ca nu prea intelegi oamenii, cu parere de rau.

            Violenta si rautatea nu stau in cuvinte.

            Iar cuvintele unui necunoscut/ strain nu au cum sa raneasca, mai ales cele urate, pt ca pot fi ignorate foarte usor si simplu. Iar pe internet, afirmatia asta este de 100 de ori mai puternica decat in realitate – stii foarte bine ca nimeni din cei insultati aici nu au fost afectati la modul serios de ce am scris eu, nu e ca si cum nu au dormit noaptea ca i-a injurat unul pe un blog.

            Vad ca am scris cam mult, de fapt mie imi cam displac persoanele care sunt deranjate de limbajul colorat si ireverentios, le consider niste mironosite, cuconet, pretiosi ridicoli, oameni care pun mai mult pret pe aparenta decat pe substanta.

          • Alina says:

            Ok, ok, tu mereu ai dreptate, ma scuzi ca am indraznit sa nu fiu de acord cu tine.
            O sa analizez ceea ce ai spus: ca “nu prea intelegi oamenii” si ca este posibil sa fiu printre cele “mironosite, cuconet, pretiosi ridicoli, oameni care pun mai mult pret pe aparenta decat pe substanta”. Multumesc pentru feedback. Daca tu iti pui copii sub un clopot de sticla si ii protezezi incontinuu cu siguranta vor fi si ei asa ca mine. Si parintii mei au facut asta si uite ce hal de om civilizat am ajuns :))

            Insa m-a frapat afirmatia “Violenta si rautatea nu stau in cuvinte.” si ca “Iar cuvintele unui necunoscut/ strain nu au cum sa raneasca, mai ales cele urate, pt ca pot fi ignorate foarte usor si simplu.” Poate ma inveti si pe mine sa fac asta, caci nu reusesc, la fel cum nici majoritatea oamenilor nu poate trece peste lucrurile negative spuse de ceilalti.

          • @Alina
            “Ok, ok, tu mereu ai dreptate, ma scuzi ca am indraznit sa nu fiu de acord cu tine.”
            of doamne dar sensibili mai sunt oamenii pe internet. eu incerc sa spun ce cred eu, cu argumente, ce sa fac daca suna nu stiu cum. imi pare rau, poate e adevarat ca am un ton de pus lumea la punct, nu stiu cum sa fac sa schimb asta, pentru ca eu intentionez sa ma iau la tranta cu ce vad scris pe ecran, nu cu omul care a scris acolo (in general).

            <>

            incerc sa scriu fara sa par ca vreau sa ma dau destept:
            am spus ce am spus ref la violenta si rautate pentru ca am observat ca nu e nevoie sa folosesti cuvinte dure ca sa fii extrem de violent sau de rau, la fel cum am observat ca poti sa folosesti cuvinte mai colorate fara sa fii de fapt rau-intentionat. mi se pare strict o chestiune de stil.
            de asemenea, mai cred ca exact oamenii rai vor folosi cuvinte ok, tocmai ca sa-si ascunda intentiile si sa nu poate fi suspectati – cel mai toxic tip de personaj mi se pare ala care ti-o trage cu zambetul pe buze.

            ref la ce spun oamenii straini: pai daca te injura un necunoscut pe strada, o sa zici ca-i un bou/prost/necivilizat si in felul asta o sa-l descalifici, de asta zic ca nu vad cum te poate afecta in mod serios ce-ti spune un strain.
            pai uita-te la nevasta-mea (care e o sensibila) si la blogul ei: fix aia care o injura pe blog o afecteaza cel mai putin (asta nu inseamna ca nu o afecteaza deloc, dar ii ignora fara probleme), in timp ce porsoanele care stau un timp cu ea si dupa aia ii dau la cap cu cuvinte normale o ranesc cel mai mult, pana la a o determina sa nu mai scrie.
            unde mai pui ca ea este mult mai expusa si deci mai vulnerabila pe internet decat cei care au fost insultati de mine aici.

          • Alina says:

            Vad ca scoti butoanele de reply dintr-un motiv sau altul, asa ca dau reply unde gasesc unul.
            Poate tu esti calit, poate pentru tine nu inseamna nimic si esti zen cand esti injurat (desi continui sa sustin ca este o forma de descarcare si inlocuieste agresiunea fizica), dar te rog sa iei in considerare ca pe unii ii afecteaza si nu este normal sa arunci cu vorbe. Mie mi se pare ipocrizie sa spui ca nu inseamna nimic si ca este un fleac. Unele persoane se simt agresate si le deranjaza. Este o arma intr-adevar si cand esti nervos parca te simti mai bine cand arunci cu jigniri asupra unei persoane care nu vrea si nu vrea sa fie de acord cu tine. Insa nu este constructiv si mai rau inflameaza discutia. Iti dai seama ca mai rau intarati interlocutorul si cu atat mai mult va refuza sa fie de acord cu tine. Dupa ce este porcait nu va accepta sa fie de acord cu tine, fiecare om are mandria lui.

            Cand injuri gandeste-te ca faci chestia asta copiilor tai. Nu i-ai injura, nu?
            Nu o sa ajungem la un consens TOTI de pe planeta asta in veci (decat dc suntem brain-washed si se aplica metode de manipulare). Dar sa ne tragem de par din cauza asta nu este deloc constructiv.

          • @Alina
            nu scot butoanele de reply, nici eu nu le mai gasesc dupa un anumit nr. de comentarii intercalate pe site, pt ca am impresia ca le scoate wordpress-ul pt ca se ingusteaza f mult caseta de text. eu raspund direct din tabloul de bord, de asta eu pot si tu nu poti.

            eu nu ma astept ca lumea sa fie de acord cu mine daca nu e de acord cu mine de la inceput, ca in cei 10 ani de forum/blog/facebook am constatat ca nimeni nu este de fapt convins de nimeni pe internet, lumea cauta doar validarea a ceea ce crede deja sau cauta conflictul, ca sa se mai descarce.

            vezi asta :))

  13. Oana says:

    Eu sunt si nu sunt de acord cu postul cu cainele. Daca e vorba de Ivan, ok, e mult prea mic sa nu se sperie de un latrat. Dar la fel de bine poate sa planga si de la un part sau de la un claxon sau de la motocicleta, asa ca nu prea ai ce face si nu te poti bate cu toata lumea, e oarecum ilogic. Cam asta e, cainele latra (in curtea lui, si nu, nu e normal sa-l legi, e pentru un caine cam la fel de rau ca si cum ai lasa un copil sa planga…) si copii mici plang la zgomote puternice, pentru ca atat stiu ei sa faca. Si nu e nimic gresit in niciun dintre cele doua cazuri.

  14. Oana says:

    Ah, si sunt ferm convinsa ca daca ati avea curte – pe care probabil vi-o doriti ca oricare dintre noi – nu ati avea alte animale. Asta asa, pentru ca Ioana a renuntat la una dintre pisicile ei “pentru incompatibilitate de caracter cu sotul”, si ca animalele sunt iubite/tolerate la voi (asta e, am apucat sa le avem, acum na, n-o sa le abandonam…gen) E clar ca toti avem frustari, dar uneori in cazul tau si al Ioanei, prea pare ca opiniile voastre vin din detinerea adevarului absolut si deveniti asa usor snobi fata de noi astialalti, care nu stam in sectorul 1, fie si la bloc. Fie si prin simplul fapt ca preferi sa injuri “you fucking idiot bitch cunt” fiindca pare mult mai elevat sau mai putin indecent decat varianta lui romaneasca.

    • Bine.
      Eu nu as lega un caine daca as avea un caine.
      Cine are caine trebuie sa se asigure ca nu-i agreseaza pe altii si e treaba lui cum face asta: daca nu il dreseaza, atunci sa-l lege, pe mine nu ma intereseaza decat sa nu ma agreseze pe mine. Daca asta ti se pare asa o pretentie exagerata, e clar ca suntem din filme diferite si nu avem ce discuta.

  15. Diana says:

    Mai exista o solutie: gard viu care sa fie ca un paravan; e bun si ptr faza asta cu cainii si ptr intimitate, pana la urma

  16. Diana says:

    Oana, dar nici sa claxonezi ca istericul sau sa barai ca un avion la decolare nu e normal.Deci de ce sa fie ilogic?
    Traisca masina electrica! :)

Dati cu opinionul aici, multumesc.

