Cu bicicleta la birou

Nu ma dau mare biciclist, ca am doar vreo 4 luni de cand am bicicleta, deci na. Scriu  pentru ca de cand am bicicleta, vin cu ea zilnic la birou daca nu ploua si poate mai citesc pe aici oameni care se gandesc ca ar vrea sa vina cu bicicleta la munca, dar e complicat – asa ma gandeam si eu inainte sa incerc.

Concluzia mea dupa 3-4 luni e ca se poate veni cu bicicleta la munca, zilnic – e fezabil.

Sigur ca depinde de distanta fata de birou – de exemplu eu am noroc sa stau la 6 km de birou, fac aproximativ 25 de minute pe cal, deci la mine e mai usor. Dar cunosc si oameni care parcurg in fiecare zi o distanta mult mai mare, de exemplu din Drumul Taberei pana in Piata Victoriei, de ani de zile.

Daca lucrezi la corporatie si e obligatoriu sa vii in uniforma de papitoi in fiecare zi (pantofi, costum, camasa si cravata), cum e cazul meu, e un pic mai greu, ca e mai incomod sa biciclesti in costum de ginerica, iar daca te murdaresti, hainele astea sunt mai greu de curatat (blugii ii speli, costumul tre’ dus la curatat). Dar chiar si daca esti in blugi, as zice ca tot nu e ok sa ai urme de cauciucuri sau de noroi pe tine, deci na, o perie de haine si una de pantofi rezolva cea mai mare parte din probleme. Si daca nu, asta e, stai murdar, macar ai un motiv – poti sa zici ca esti sportiv sau ca o arzi eco, dupa caz. Despre transpirat pot sa spun ca nu e o problema –  sigur, eu am mers doar din august cu bicicleta, dar pe de alta parte cand e foarte cald nici la metrou nu e foarte fun dpdv al transpiratiei.

Oricum nu te murdaresti grav decat daca afara ploua sau e noroi pentru ca a plouat. Daca dimineata ploua, nu iau bicicleta. Daca nu ploua dar se anunta ploi pentru seara, o iau oricum, impreuna cu o umbrela, si daca e cazul las bicicleta seara la scarbici si ma intorc acasa cu metroiul. Pentru prognoza, folosesc zilnic site-ul meteoblue.com, este extrem de precis, atat de precis incat baietii aia nimeresc de cele mai multe ori chiar si ora la care va ploua.

Eu am noroc si ca pot sa parcurg drumul pana la birou pe piste de biciclete, cam 60% din distanta. Eu tot zic de “noroc”, dar adevarul e ca m-am gandit sa vin cu bicicleta inca de cand ne-am hotarat sa cumparam apartamentul. Restul de 40% il parcurg pe strada si pe trotuar, ceea ce nu e chiar ok (in primul caz mi-e teama sa nu ma loveasca o masina, in al doilea e posibil sa jenez oamenii de pe trotuar), dar na, incerc sa stau safe si sa deranjez cat mai putin.

Atentie la trecerile pentru pietoni –  in momentul de fata nu e legal sa treci calare pe bicicleta, decat, am impresia, daca sunt benzi si semafoare pentru biciclete – iar despre benzile din Bucuresti nu e clar daca mai exista sau nu, va amintiti ca acum 6 luni – 1 an Politia le-a desfiintat pe majoritatea, dar nu toate marcajele au disparut de pe asfalt. Deci eu cobor de pe bicicleta si traversez pe langa ea, evident doar pe verde daca trecerea e semaforizata – chiar si asa, am observat ca unii soferi tot nu realizeaza ca esti si tu om, am impresia ca in capul lor cred ca daca ai pe langa tine o bicicleta, esti tot o masina.

Referitor la bicicleta in sine – luati-va o bicicleta calumea, care sa coste macar 2,000 de lei. A mea a costat 1,100 de lei si desi are schimbatoare Shimano, linia Acera, care inteleg ca nu e chiar entry level, de 1 saptamana schimbatorul spate nu mai functioneaza cum trebuie. I-adevarat ca nu am menajat-o, am mers cu ea prin apa si noroaie si trec peste aproape toate bordurile, ca de aia mi-am luat mountain bike, insa totusi sa tina 4 luni e cam dezamagitor. In fine, poate doar are nevoie sa fie curatat, oi vedea.

Later edit ref la pret: nu stiu ce sa zic in legatura cu pretul asta de 2,000 de lei pt bicicleta, vedeti in comentarii oameni care traiesc in afara tarii si folosesc biciclete ieftine. De asemenea, in Amsterdam am vazut ca majoritatea bicicletelor erau vechi si din alea simple, deci in mod evident se poate si mai ieftin. 

Sunt destul de multi oameni cu bicicleta pe strada dimineata, sa stiti. Adica eu ma asteptam la mai putini si am fost placut surprins. Cand e foarte frig dimineata, sunt doar 1-2, dar intr-o zi nu foarte friguroasa, pe drumul meu intalnesc vreo 20-30 de biciclisti, ceea ce nu-i rau pentru un traseu de 6 km.

De cand merg cu bicicleta, am dezvoltat intoleranta si la mersul cu metroul, nu numai cu masina – nu mai suport deloc aglomeratia. Cu masina oricum nu mai merg la birou din 2008, o folosesc doar 2 ore in weekend cand merg la cumparaturi. Cand ploua, eu trec pe bicicleta pe langa coloanele infinite de masini care stau la semafor, si ma bucur in sinea mea: ok, poate ca ajung ud acasa, dar macar nu ma enervez arzand benzina pe loc in masina. Partea trista e ca in majoritatea masinilor care stau la stop se afla cate 1 singura persoana, ceea ce ma face sa ma intreb ce ar trebui totusi sa se intample ca oraseanul nostru sa inteleaga ca mersul cu masina are costuri, si nu costurile in bani sunt cele mai importante, ci costurile in aer curat si nervi consumati sunt cele mai mari.

Iar atat de mult sport ca de cand am inceput sa merg cu bicicleta la birou (adica aproape 1 ora pe zi), nu am mai facut niciodata!

Deci bicicliti si la munca, daca puteti, ca-i fain si “se merita”.

EDIT: am uitat sa zic ca, dupa parerea mea, in Bucuresti este necesara o bicicleta cu roti mari, pentru ca sunt multe borduri peste care e nevoie sa treci. Eu am luat MTB pt ca tot timpul am vrut MTB, dar si din acest motiv cu bordurile – aveam experienta cu bicicleta nevestei, o pliabila cu roti mici cu care daca merg, trebuie sa ma dau mult mai des jos de pe ea din cauza bordurilor.

 

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Utile, Viata de tata. Bookmark the permalink.

35 Responses to Cu bicicleta la birou

  1. Alina says:

    Si sotul meu se ducea pe bicileta la munca (9 km din Unirii pana in Militari-Pacii) pana acum 3 saptamani cand a intors un inteligent cu un Logan pe linia continua in fata lui….a scapat binisor el…bicla e cam praf..si a costat mai mult de 2000 de lei….:( Iti urez bafta!

    • pfai de capu’ meu, imi pare rau sa aud asa ceva, o chestie din asta te lecuieste definitiv de mers cu bicicleta prin oras, mama ei de treaba – bine ca sotul tau a scapat intreg.
      am avut si eu 2 situatii nu foarte serioase, dar oricum – una din ele a fost tot din cauza unui dobitoc cu un Logan care a mers 30 de metri pe sensul contrar ca sa poata intra pe o straduta de pe care ieseam eu, sensurile de mers fiind separate cu parapet de beton in zona aia. cealalta a fost, evident, pe trecerea de pietoni – o desteapta s-a gandit ca daca am bicicleta pe langa mine nu e cazul sa opreasca, ce daca era verde, in mintea ei eu nu eram pieton.

      • Alina says:

        Din pacate nu l-a lecuit! Acum se chinuie sa repare bicla si din primavera mai incearca o data…cred ca o sa il blindez ca pe Robocop, ca sa stau mai linistita ca vine intreg inapoi la copil…

        • inseamna ca e biciclist hardcorist – respect!

          • Lucian says:

            Stau si tot citesc la cine ce si cum merge cu bicicleta,eu unul tot un MTB mi-am luat de la un sportiv cu 1000 ron in 2006,bicicleta la care nu am schimbat nimic(Shimano-Ailvio),dar nici nu mai tin franele acum ,nu asta vroiam sa zic dar lucram in Otopeni la un garaj si mergeam din str Teius-Ungheni pana in Otopeni acum 7-8 ani aveam ceas pe ghidon cu viteza si km(cam 21 dus si nu lasam acolo bicileta nici pe vijelie), nu eram eu cine stie ce sportiv,acum am 40 ani,oricum m-am lasat din cauza cainilor si a soferilor eu lucrand ca sofer profesionist si aveam si atunci masina,problema ca bicicleta o am,dar o folosesc ocazional max 3-5 km pe zi,nu zi de zi,am cam facut butica si nu mai am nici o conditie fizica caci acum lucrez la b-dul Th Pallady si merg asa cum ai zis tu 45 min cu masina,cred ca cu bicicleta faceam 30 min,care puteti bagati bani in biciclete reperatiile si continuatii….PENTRU SANATATEA VOASTRA…

  2. Imi inchipui un lord, la costum si cravata peste care si-a tras o salopeta de protectie sau un costum de-ala de unica folosinta, cum folosesc criminalistii sa nu contamineze zona cercetata! :))
    Eu fac cam 8 km. pana la munca, am si pista de biciclete pe o portiune (mai putin ulita mea fara asfalt), dar…nu stiu sa merg pe bicicleta! Si n-am nici carnet de conducere, asa ca trebuie sa depind de serviciile altcuiva, adica ale sotului. DAr am tot respectul pentru biciclisti, mai ales de cand ii vad, in bezna diminetii, cu vesta reflectorizanta si semnalizari la bicicleta!

    • vad frecvent oameni la costum si cravata pe bicicleta dimineata, unii chiar lucreaza tot unde lucrez si eu, i-am descoperit cu ocazia venitului la scarbici pe bicicleta – unii au si biciclete de oras din alea care seamana cu pegas, deci arata foarte cool de fapt.

      nu stiu la cine te refereai cu lordul, sper ca nu la mine ca eu numai a lord nu arat – acum de cand e frig imi iau geaca de ski direct peste camasa cu cravata, haina de costum oricum nu prea folosesc.
      deci cu cravata la gat, geaca rosie de ski pe mine, rucsac in spate, casca albastra in cap si ochelari pe nas, arat foarte dubios, ceva intre postas venit de la o nunta si martor al lui Iehova imbracat sport :)

  3. Ioana says:

    Felicitari pentru curaj :) Eu nu am, inca, tupeu sa imi iau bicicleta la drum de dimineata, printre masini si caini (ca am auzit ca astia, prin anumite cartiere, te cam alearga) dar sper sa fie si la noi piste si sa putem face asta in curand, cat mai safe. Am fost insa, profund impresionata de oamenii din Budapesta care merg pe bicicleta mai mult decat cu masina, mici si mari si au si piste faine. Acum, na, bine ca ai zis ca parca as incerca si eu o data, sa vad cum e. Aaa, si mai e o problema: ce te faci daca transpiri rau, ai unde face dus la munca? Nu este incomod? Ca la mine, dupa 10 minutele de mers, sunt fleasca…

    • asa asa, chiar si un singur om daca conving sa incerce, sunt foarte bucuros.

      exista un dus la munca la mine, dar nici nu m-am gandit sa-l folosesc pt ca eu nu am timp dimineata sa vin mai devreme ca sa fac dus la birou, ca si-asa cu somnul sunt varza, din cauza de copii. Eu am ales bicicileta in primul rand pt ca mai economisesc 10 minute fata de varianta cu metroul, deci timpul e f pretios pt mine.

      solutia e sa mergi mai incet, usor, relaxat, pedalat de plimbare, viteza mica.
      eu vara oricum transpir si cand respir, deci na.

      Aaa si mai e ceva: o sa vezi ca dupa cateva saptamani de mers pedalezi cu mult mai putin efort, ca o sa capeti antrenament. Deci transpiri mai putin.

  4. Nu as merge cu bicicleta nicaieri in orasele Romaniei din doua motive:
    1. Traficul. Indiferent de banda sau nebanda de bicicleta, in tara asta poti muri linistit cu bicicleta in brate din cauza de soferi care stiti, ei au masina, ii doare in cot.
    2. Poluarea. As in ce inghiti tu cand esti pe bicicleta in traficul din Bucuresti facand un efort fizic la nivel de aproape tzevi de esapament. Sunt studii despre astea, n-am timp acum sa le caut, sunt atentionari despre Romania cum ca nu e o tara in care sa poti merge cu bicicleta in trafic si asta sa fie ceva bun pentru organismul tau. Cu bicla la tzara, la padure, la aer curat.
    Dupa ce i-am vazut pe oamenii din Suedia si Danemarca cum pedalau mi-as dori teribi 1. o bicicleta si 2. o tara ca a lor :)))))))))))))))

  5. Victor says:

    Exista masti speciale pt. biciclitul prin oras, tocmai pt. nu baga in tine toate noxele din esapament. Nu spun din proprie experienta fiindca in Piatra Neamt, cand vreau sa biciclesc exista suficiente trasee montane, dar am vazut la Dechatlon parca.

  6. Victor says:

    Si da, daca tot vrei sa iti cumperi o bicicleta, indicat este sa nu te zgarcesti si sa te informezi temeinic fiindca nu iti iei in fiecare zi una. Un buget incepand de la 2000-2500 ron este un minim de plecare, in conditille in care folosesti bicla macar 3 zile pe saptamana sau in conditii mai dure de rulare. Daca vrei sa faci o plimbare in parc odata la 3 luni, nu prea conteaza ce iti iei. Cred ca este mai indicat sa inchiriezi :)

    • da, aici am cam gresit;
      bicicleta era la reducere, ceva ceva am citit inainte, stiam sa iau macar echipare Shimano Acera de exemplu, dar pe ansamblu sigur ca m-am zgarcit, ca asa sunt eu, zgarcit :)

  7. Stefi says:

    Eu merg zilnic cam 15 km in total, inclusiv pe ploaie (dar nu cand ninge sau ingheata pe jos) cu o bicicleta de oras de 200 de euro ( e “de firma” daca Pegasus se poate numi asa). O parte de drum car si copil in remorca. Fac acest comentariu ca sa subliniez ca 1) se poate face naveta si cu o bicicleta ieftina (poate nu asa rapid, 5km cu remorca incarcata ii fac in cam 20-25 de minute), si ca 2) se poate si pe ploaie, desi nu garantez ca in costum (nu mi-e clar daca costumul nu se boteste sub hainele de protectie de ploaie). Si da, pe ploaie nu e nici o placere dar pentru mine tot e mai ok decat in tramvai sau metrou. Dar si mersul doar pe timp bun e un lucru excelent. (sotul meu de exemplu uraste sa mearga cu bicicleta pe ploaie si nu-l iubesc mai putin pentru asta).

    • Pai eu as merge fara probleme pe ploaie dar de cate ori m-a prins (pe drumul de intoarcere) m-am murdarit atat de tare incat e pur si simplu imposibil sa ma fi prezentat asa la munca. Bicicleta fiind MTB, nu are aripi de protectie ca un citybike.
      Voi sunteti in .ro sau in alta tara?

      • Stefi says:

        Suntem in Germania – avem biciclete cu aripi si aparatoare la lant (cred ca si pentru Bucuresti care n-are dealuri, o bicicleta de oras e ok – a mea are 7×3 viteze, si am mers cu ea fara probleme si pe drumuri de padure). In general toamna se mai face noroi de la frunze, dar atat. Si slabe sanse sa ne stropeasca masinile. Dupa ce am scris mi-am dat seama ca poate comentariul meu suna a critica. De fapt s-a vrut a fi incurajare pentru cei care nu vor din diverse morive sa dea cateva salarii romanesti pe o bicicleta (si sa riste apoi sa le fie furata), si pentru cei care ar renunta de tot la abonamentul la transportul in comun.

        • Da. In Bucuresti nu sunt piste de biciclete ca intr-un oras adevarat, motiv pt care ai de sarit multe borduri – eu de asta am luat MTB, ca asa aveam deja Brompton-ul nevestei, dar cu aia daca merg trebuie sa ma dau jos de pe ea din 2 in 2 minute, ca nu pot trece peste borduri. Deci trebuie o bicicleta cu roti mari pt Bucuresti.
          Si intr-adevar si cu furatul e o problema, am un coleg caruia i-au furat bicicleta fix din parcarea corporatiei.

          • Stefi says:

            Da, intr-adevar, lipsa pistelor e o problema, dar problema cea mai mare in Romania dupa parerea mea e nerespectarea biciclistilor in trafic. Eu am mare parte din drum fara pista, si atunci merg pe strada, dar nu ma simt nici o clipa in pericol, pentru ca biciclistii sunt respectati in trafic (e ilegal de mers pe trotuar – dar chiar si asa troutuarele aici au bordurile lasate pentru cei care-s in carucioare; acum imi amintesc cum sunt trotuarele romanesti, uitasem complet de treaba cu bordurile inalte). Dar ma bucur ca se mai schimba lucrurile si poate in cativa ani vor fi si orasele romanesti cu adevarat europene (daca nu cu piste, macar cu soferi care respecta biciclistii in trafic, si cu trotuare cu borduri lasate pentru a spori mobilitatea celor in carucioare si implicit a biciclistilor).

          • eu cred ca mai repede o sa avem piste decat soferi care sa respecte biciclistii :))

    • Victor says:

      Stefi, se poate face naveta si cu o trotineta (in Budapesta am vazut persoane de 70 ani mergand pe asa ceva. Respect!) diferenta o simti cand iti sare lantul de pe pinioane sau foaie, cand nu tine frana ca s-a slabit sufa sau se ovalizeza roata la o bordura coborata. Personal, accept orice argument al unei persoane care a mers si pe o bicla de 300ron dar a incercat si una de 3000-4000. Trebuie sa poti face comparatia cu ceva, altfel, despre ce discutam? 😀

      • poate e din cauza ca e o bicicleta mai simpla, poate nici nu are viteze, zic si eu,

        apropo de trotineta, acum 2 ani am mers 1 saptamana la birou cu o trotineta imprumutata de la cineva – am vrut sa vad cum e cu ea, ca avantajul era ca e pliabila si puteam sa intru cu ea la metrou.
        dar nu, e mai bine cu bicicleta, pt ca pe trotineta mi s-a parut mai mult efort la mers plus ca era cam grea de carat la metrou, chit ca avea doar vreo 6-7 kile.

      • Stefi says:

        Discutam despre faptul ca pot face foarte bine si fara probleme 15 km zilnic cu o bicicleta ieftina (chiar daca 200 de euro nu-s chiar 300 de lei). Nu mi-a sarit niciodata lantul, n-am avut niciodata probleme cu franele etc asta in doi ani de folosire intensa (inainte am avut alta bicicleta de la supermarket si mai ieftina care a fost ok, am folosit-o 5 ani, desi vitezele se schimbau mult mai greu, plus alte mici inconveniente). Are parca 3×7 viteze, in oras nu am nevoie de toate. Are dinam incorporat in roata, care e foarte important pentru mersul pe ploaie. E ceva de genul (desi cred ca o linie si mai ieftina): http://www.radlbauer.de/Fahrraeder/Trekkingrad/Pegasus-Piazza-Trapez-2014.html?listtype=search&searchparam=pegasus.

        Acum desi o bicicleta de 1000 de euro ar fi pentru mine cam o treime din salariul pe o luna, nu un salariu bun romanesc (sau cateva salarii “normale”) tot nu tin sa dau atatia bani pentru naveta pe drum asfaltat, sa o tin in ploaie si ninsoare, si sa-mi fac griji in cazul unui furt (se intampla rar dar se intampla chiar si in München unde locuiesc). Pentru ca nu as merge mai confortabil sau mai repede cu una de 1000 fata de cea pe care o am acum (mai ales cu remorca agatata) si atunci de ce sa platesc mai mult. Asta ieftina e perfecta pentru nevoile mele, desi poate altii au alte pretentii.

        N-am vrut prin comentariul meu sa descurajez pe nimeni sa-si ia o bicicleta cat de scumpa ii permite bugetul, dar am vrut sa subliniez ca naveta in oras se poate face si cu o bicicleta ieftina (chiar si de la supermarket, desi cele ieftine de la magazinele de specialitate sunt mai bune si de obicei doar cu vreo 50 de euro mai scumpe). Nu e nevoie de facut rate pentru a putea merge cu bicicleta la serviciu.

      • ioana says:

        Uite, eu am incercat pe o bicicleta de 300 lei (first bike mtb) si pe una de vreo 3000 lei (trek mtb) sa merg in Bucuresti. La munte merg frecvent pe trasee de mtb (cu trek-ul).
        In oras, mi-a fost la fel de ok (sau neOK, de fapt:)) pe amandoua, pentru ca am renuntat rapid la mers uzual, din motive de siguranta in trafic. Pur si simplu nu am mai avut curaj sa merg dupa primele 3-4 dati.
        N-am incercat suficient de mult incat sa pot face diferenta pe termen lung. Asa, pentru cele cateva zile in care am incercat sa inlocuiesc masina cu bicicleta, n-am simtit nici o diferenta la confort. In weekend, cand nu e trafic, e ceva mai confortabil cu trek-ul vs first bike, dar diferenta de confort era foarte departe de a justifica diferenta de bani (pentru mine).
        As zice ca pentru cineva care abia ia in considerare sa mearga uzual cu bicla in buh, merita sa inceapa cu o bicicleta ieftina, dar rezistenta.
        Nota suplimentara: n-am avut deloc probleme cu cainii, insa incredibil cate probleme am avut cu diversi cretini fluieratori (si jur, eram foarte departe de a fi vreun pic sexy :), nu ca asta ar trebui sa conteze in vreun fel)

  8. arakelian says:

    fata de voi, eu am invatat la 34 ani sa biciclesc. Am una ieftina (80 euro), casca ieftina, poseta de dama fina e bagata in rucsac, am tricou de schimb ca transpir. Si biciclesc, maria ta.
    O tin in ploaie. Aici ploua 200zile pe an.
    Cam greu pun lantzul, inca nu mi-a sarit in drum spre munca (dar ii sare fiica mii).
    Si am colegi care au biciclete vechi de 10 ani, si vin asa.
    Am avut una si mai scumpa dar mi-au furat-o, manca-ti-as :) – la politie au glumit ca e deja in Polonia sau Romania, imi inregistreaza plangerea pentru precedent.

    Aici sunt piste, dar nu peste tot, asa ca o mare parte a distantei o am printre masini si pe trotuar. Pe trotuar am vazut un nene cu fluier in gura sa poata sa isi faca loc printre marea de oameni. Si da, oamenii se dau.

    Nu, nu e nevoie de bicicleta scumpa de mers la munca. De casca si genunchiere si lantz zdravan , da.

    • Adevarul e ca in Amsterdam numai gioarse de biciclete am vazut, cred ca 90% din ele erau mai vechi de 5-10 ani. E la fel ca si la masini, occidentalii iau ieftin si cu care sa-ti faci treaba.

      • arakelian says:

        si aici la fel. Nu e important pretul, ci utilitatea.

      • Diana says:

        moaama, mie mi se pare asa mult sa dai 2mii de lei pe o bicicleta. cred ca isi fac treaba si unele mai ieftine. noi locuim in Eindhoven si barbatul meu a mers cateva luni la munca pe o bicicleta de aceeasi varsta cu el (37 de ani), pe care a dat 100 euro – e drept, batranica e o firma fitoasa, n-as sti sa spun, dar se explica de ce rezista :) acum e frig, merge cu masina, dar aici se fura in draci, eu tot una de 100 euro imi cumpar in primavara

  9. Meg says:

    Si eu am invatat foarte tarziu cu bicicleta, la 32 ani, acum am 36… dar am descoperit ca…imi place foarte tare sa merg cu ea la serviciu!!! De fapt… vroiam sa ma refer la partea cu ieftin/scump. Eu si sotul avem biciclete ieftine luate de la piata de vechituri (200 si 300 lei), mergem destul de des in weekend cu prietenii in afara orasului, asa de relaxare, uneori ei vin si cu copiii, si merg foarte bine suntem foarte multumiti, am investit foarte putin in ele in ultimii 3-4 ani. Anul trecut mi-am vandut bicicleta pe care am invatat sa ma dau (m-a durut sufletul dupa ea :)) pentru ca era prea micuta, prea de oras si fara viteze, si mi-am luat alta, tot de la piata de vechituri cu 400 lei desi modelul este exact cu acesta din link ( http://www.fahrrad24.de/winora-domingo-de-luxe-damen-28-27-g-deore-schwarz-silber-braun-matt-trekkingrad.html ), care am vazut ca e destul de scump…evident ca am insistat la sotul sa-mi puna si cos in fata :), ca sa pot pune poseta sau cumparaturile – care uneori sunt multe si merg si pe portbagajul din spate :) (ah da, si eu trebuie sa fiu imbracata office la munca, asa ca pantofi de schimb am la birou, iar daca e vara fusta o port in geanta si ma schimb la munca, iar pe bicicleta merg in pantaloni scurti). Cosul se poate da jos foarte usor, la drumetii in afara orasului face galagie prea mare. Si…urasc chestia cu datul jos la trecerea de pietoni :(!

Dati cu opinionul aici, multumesc.

