Cel mai scump termos din lume

Am vrut sa cumpar un termos ca sa-l folosim la odorul cel mic, sa mai lasam lapte in el sau apa sau dupa caz, lichide care trebuie sa stea la o anumita temperatura o anumita perioada de timp.

Bun plan. Hai sa cumpar un termos. Ma duc pe site la emag si-mi face cu ochiul un termos de la Innovaciones. Asta. Era redus, 67 de lei, de la 75 cat e acum. Parea un termos bun, era si la reducere, pac! il iau. 82 de lei cu tot cu transport.

Vine termosul acasa, il despachetez si intr-o clipa de abolire a intelectului (prostie, pe romaneste), il pun in sterilizator sa-l sterilizez. Nu pot sa zic ca am fost complet strain de ideea ca plasticele din capac s-ar putea deforma de la caldura, nu pot sa zic asta. Dar in capul meu faptul ca cea mare mare parte a termosului (>80%) e din otel si astuia nu are ce sa i se intample in sterilizator cumva a prevalat, am facut cumva o medie a materialelor din care e facut termosul, am stabilit ca termosul e majoritar din otel, am adaugat o doza buna de wishfull thinking si… l-am pus in sterilizator.

Bineinteles, dopul termosului si partea interioara a capacului, care erau din plastic, s-au deformat de la caldura din sterilizator.

Fuga pe site-uri, sa citesc din ce era facut plasticul ala, ca sa vad daca trebuie sa arunc nu numai termosul, ci si sterilizatorul si toate borcanele si biberoanele si suzetele care erau in el. Din fericire, acest termos nu contine nici bisfenol, nici ftalati, in fine, am decis ca sterilizatorul si continutul lui nu a fost contaminat in urma acestui act de prostie pura al meu.

Dar termosul clar nu mai putea fi folosit, desi dopul nu era foarte deformat, insa camasa interioara din plastic a capacului s-a desprins, am lipit-o eu cu Moment FIX (!) si imediat dupa aia mi-am dat seama ca nu pot sa-i dau copilului sa guste asa ceva. (and the stupidity just never stops when it gets hold of you).

Hai sa iau alt termos. Comand, 1 zi si alti 82 de lei mai tarziu, am un nou termos, aceeasi marca.

Fericit si decis sa ignor intamplarea cu termosul anterior, ca sa nu ma simt vinovat, incepem sa-l folosim. Si in cam 2 zile imi dau seama ca lichidele puse in acest termos prind un gust ciudat. Ii dau si nevestei sa guste apa care a stat in el, fac diferite probe, concluzia e indubitabila: termosul asta da gust metalic continutului sau.

Sa nu-l cumparati, deci.

Hai sa returnam termosul. Sa-l returnam din parti, ca nu mai avem nici ambalaj nici factura nici nimic, ca cine dracu se gandeste sa le pastreze la un termos, in caz ca va fi nevoie sa returnezi un termos… Really, ce poate fi stricat la un termos ca sa fie nevoie sa-l dai inapoi?! Poate sa prinda gust lichidele care stau in el, uite ca la asta nu ma gandisem.

Am cumparat un al treilea termos. Asta, de la Reer, recomandat de oameni, 81 de lei cu tot cu transport. Foarte frumos, nu miroase apa tinuta in el, dar problema e ca nu mentine temperatura lichidelor. Practic, dupa 3 ore, lichidele au temperatura camerei, deci nu poti sa tii apa pentru lapte praf in el, ca aia trebuie sa fie mai calda decat 23 de grade cat avem noi in casa.

Sa recapitulam: 245 de lei cheltuiti, un termos distrus, unul care da gust metalic lichidelor si unul care nu-si face treaba de termos. 245 de lei cheltuiti si eu tot nu am un termos utilizabil.

Acum o sa incerc sa returnez termosul de la Reer, ca la asta am pastrat pana si punguta in care a venit. O sa pierd 2 ore ca sa recuperez 66 de lei, in caz ca se va putea, ca astea sunt cumparate de la alte firme, chiar daca le-am luat de pe site de la emag, ele nu au fost vandute de emag etc etc.

Si sper din tot sufletul ca pana la urma voi avea totusi un termos functional, care sa nu ma fi costat semnificativ mai mult de 250 de lei, pret la care va fi oricum cel mai scump termos din lume.

“First world problems”, I know.

 

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

30 Responses to Cel mai scump termos din lume

  1. Ioana says:

    First, really sorry but the story is soooooooo funny :))))

    Second, ca si sugestie pentru termosuri, ar fi brand-urile astea smechere de muntzomani…..nu ma pricep nici eu, dar inteleg ca pentru cei care merg pe munte chiar e nevoie de termosuri care sa isi faca treaba…probabil sunt si ceva mai scumpe (in magazine gen Himalaya).

    • Da, dar problema este acum ca mi-e teama sa mai cumpar un termos in general, darmite un termos mai scump cum probabil sunt alea pentru munte.
      Am dezvoltat frica de termos, serios.

      • Anca says:

        Cele din Metro imi mentin mie ceaiul cald pana la 24 de ore, sunt din inox, nu mai retin firma dar nu cred ca e sortimentul prea variat. Pe primul l-am lasat cu cafea la muncitori si statea calda pana seara, dar nu a mai iesit mirosul cu nimic din garniturile de la capac. Pt copil am unul cu 32 lei de pe Miniprix-nu merge link, e bunicel, pun apa fiarta si o pot folosi 5-6-7 ore, eventual combinata cu apa rece.

  2. silvana says:

    Chiar ca first world problems, hai sa adaug si eu una complet (da’ complet) off topic. Si imi cer scuze anticipat si o s-o fac si retroactiv. Dar esti printre foarte putinii oameni pe care (de fapt nu) ii stiu care lucreaza la banci. Intrebarea e: exista meseria de mediator bancar? Un om pe care il iau de mina si il duc la banca mea creditoare sa imi faca o negociere cu ei? Banca ta ar baga in seama o asmenea persoana medianta? Mersi mult. Si scuze din nou:)

  3. Cristina B. says:

    Recomand termosul de la Tupperware.Dar trebuie sa gasesti un vanzator direct!
    Sigur vei fii multumit!

  4. multumesc pt recomandari, voi cerceta :)

  5. Stefi says:

    Am unul de la Emsa, ca forma seamana cu un ulcior si genul asta l-am gasit foarte practic. Al nostru tine mult apa la temperatura (plin peste 12 ore), dar nu stiu daca am fost norocosi sau toate-s asa. Mai avem unul ieftin (gen cele din Ikea, am dat vreo 5 euro pe el), care tine lichidul la temperatura cel putin 6-7 ore. Incearca cu vreunul din supermaket/metro etc, macar daca nu corespunde il poti returna relativ usor. Si-ti rezolvi si termos-fobia :)

  6. Nu ma pricep la termosuri (mai ales la de-astea mai…sofisticate) fiindca nu-mi plac din principiu, prefer sa incalzesc ce trebuie sa fie cald ori de cate ori e nevoie. Dar trebuie sa fie ceva necurat la mijloc cu alegerile tale. Nu de alta dar articolul tau e scris cu fix 666 de cuvinte! :)

  7. Sabina says:

    Nasii nostri il au pe asta: http://www.mamiko.ro/produs/1876-Termos-inox-pentru-alimente-CHICCO pe care l-au folosit la ambii copii atunci cand pregateau biberoanele pentru noapte. Practic, la 21:00 incalzeau apa, puneau recipientele in termos, in biberoane puneau laptele praf si cand cerea copilul, la 1, 3, 5, dimineata, doar turnau apa in biberon si era gata. Nu s-au plans niciodata ca nu ar pastra temeratura. Stiu ca la voi nu e cazul cu laptele praf, dar am vrut sa exemplific ca pastra pentru mai mult timp temperatura lichidelor puse in interior. Iti recomand Bebe Tei, au preturi mai mici, in comparatie cu alte magazine. Spor!

  8. Raluca says:

    Daca nu trebuie sa-l cari pe munti si greutatea/fragilitatea nu conteaza, recomand un termos cu interiorul de sticla. Eu am doua — unul stil comunist, cum aveau parintii in copilarie, si unul modern care arata foarte bine — si amandoua pastreaza temperatura timp indelungat si sunt usor de spalat.

  9. Andreia says:

    Pai cred ca paguba noastră a fost mai mare, pe la 5 termosuri de diverse mărci am încetat sa mai număr:D. Am luat, si încă folosim pt a tine apa de lapte calda, un încălzitor de lichide/alimente. Folosim un recipient de sticla, asta vine in contact doar cu apa calda, doar ca nu e așa comod la deplasări. Dar decât sa încălzesc apa in toiul nopții, mai bine așa :)

  10. arakelian says:

    sunt singura care a incalzit clasic? Pus pe aragaz apa la incalzit? (asta dupa ce am renuntat la microunde din motive de mutare).

    • Da, normal ca esti singura :-)

    • Anca says:

      Cana fierbator, in 30 sec e deja preparat:))

      • Da ce cana e asta care incalzeste 200 – 300 ml de apa in 30 de secunde? As zice ca nici la aragaz nu se incalzeste atat de repede…

        • Pai la aragaz sigur nu insa in cana electrica iti spun sigur ca 200 de ml ajung la temperatura corecta cam asa, in 30 de secunde. Apa sta pe o placa electrica care se incinge sau cana are o spirala din aia de fier cum erau fierbatoarele. Cana mea de 1 litru ajunge la punctul de fierbere plina in circa 2-3 minute.

          • da, stiu ca se poate incalzi apa f repede. insa de obicei ustensilele pt copii au puteri mai mici, ca trebuie sa incalzeasca apa doar pana la 40 sau 50 de grade. Si din cate am mai cercetat eu piata, cam la toate dureaza cateva minute sa incalzeasca 200-300 ml.
            deci ori aici nu era vorba de incalzitoare special facute pt copii, ori as vrea sa stiu si eu ce cana incalzitor pt copii incalzeste apa sau laptele in 30 de secunde, ca as fi interesat sa iau si eu.

        • Anca says:

          Nu este special pt copii, eu am o cana de 2l, marca proprie Auchan in care pun seara doar 500 ml apa plata si deja stiu dupa zgomot cand este suficient de calda, dureaza chiar ff putin. A costat sub 100 de lei si o folosesc zi de zi de peste un an.

      • arakelian says:

        shit, am uitat de cana fierbator. Da, o am, e in dulap, ia sa o scot la folosit (ieftina=10 euroi, eficienta). Consuma mult curent electric, dar ptr 30sec. castig timp :) . Si da, incalzeste mai repede decat aragazul.

  11. Nu e pentru copii ma, e o cana de fiert apa…pe care o poti steriliza prin…ummm…fierberea unei ape in prealabil :) Unele sunt de plastic insa se gasesc si din inox si am impresia ca acum se gasesc si ceramice. Da’ termosu’ ala era “pentru copii” sau cum? Adica avea indicatie speciala? Ca m-ai bagat in ceata de tot…

    • termosul era “de copii” (ex nu are ftalati si bisfenol), dar sigur ca nu e asa important la termos sa fie “de copii”, insa la imcalzitor este destul de important zic eu, nu numai pt ca ai de incalzit si lapte, nu doar apa, dar si pt ca ele sunt calibrate asa incat sa incalzeasca lichidele aflate in recipiente la o temperatura care e buna pt copii, adica in jur de 40 si nu risti sa fierbi lichidele, ca la o cana de asta fierbatoare.

      sigur ca daca vreau sa incalzesc apa pot lua o cana de asta fierbator si dupa ce fac probe 1-2 saptamani imi dau seama cand tb sa o opresc ca sa aiba apa 50 de grade si sa nu o fiarba.

      dar eu am nevoie sa incalzesc rapid lapte, noaptea. deci nu pot folosi o cana de asta, ca asta incalzeste doar apa. deci imi tb fie un incalzitor rapid pt copii (si nu cred ca exista, de asta am intrebat-o pe Anca), fie un termos.

  12. Lee says:

    http://www.thermos.com/products/vacuum-insulated-25-oz-stainless-steel-compact-beverage-bottle.aspx
    Recomand cu toata inima. E termos de la mama lui Thermos :) L-am luat acum un an si jumatate si il folosesc zilnic. Apa nu miroase a nimic si se mentine calda chiar si 24 de ore. L-am cumparat de pe ebay.co.uk la vreo 70-80 de lei.

    P.S. Si eu am bagat un termos in sterilizator. Smart, smart woman! ;)

  13. MM says:

    Zi mersi ca nu s-a spart termosul in interior. Mi s-a spart mie unul in timp ce-l spalam. Geniala intamplarea! Parca a explodat o bomba…

  14. portocala says:

    Noi avem un termos de la Pacific Baby http://www.happykiddy.nl/en/pacific-baby-all-in-one-thermos-bottle-baby-purple.html
    Are un biberon inauntru deci il poti steriliza usor. Poti turna si direct in termos.
    O prietena care mi l-a recomandat mi-a spus ca daca il umpli complet sta mai mult timp cald, decat daca il pui doar jumatate plin, si eu asa am facut.

  15. Andra says:

    Am inteles ca termosul zepter e f bun.problema e ca nu gasesc de unde sa cumpar.pana la urmă ce tip ati ales?multumesc

  16. Dachin Liliana says:

    daca doriti un termos care sa pastreze lichidul cald pana la 12 ore,nu transmite gust,miros va recomand cu toata increderea firma LAKEN .LE GASITI PE http://WWW.CLEVERKIDS.RO sau Emag.
    Sunt foarte bune.

Dati cu opinionul aici, multumesc.

