Acvariu si alte animaluri

Hai sa pun si filmulet cu acva pi blog, ca decat poza am pus pana acum (se poate alege HD).

Si-acum nu ma pot hotari daca sa iau sau nu hamzter. Mi-ar placea hamzter, dar avem pisica si mi-e teama ca o sa-l casapeasca mai devreme sau mai tarziu, plus ca la cat timp liber avem, inca un suflet de care sa avem grija e fix ce ne mai trebuie.

Asa ca am incercat sa o conving pe Sof sa luam hamster, adica sa vrea ea, ca sa pot zice ca am luat pentru ca voia copilul in continuu hamster.

Sof a zis ca da, i-ar placea sa luam hamster. Si dupa aia s-a intors la ce facea ea. Doua zile mai tarziu, sigur, da, ar vrea hamster. Si, ce mai e nou. Unde sunt copiii aia care urla si tipa pentru ca vor neaparat un lucru pe care daca nu-l iei nu mai ai viata cu ei… cu siguranta nu la mine acasa.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

21 Responses to Acvariu si alte animaluri

  1. andazblog says:

    La mine acasă sunt. 😊 Bine, nu cu urlete, dar s-a lăsat câteodată cu plâns.
    Noi fiind plecați mult din țară si probabil ca vom mai pleca, nu avem cum sa avem ceva animale in apartament. Nici plante nu am avut. Acum avem, dar e mare problemă. Fac cu randul la udat flori. Când o prietenă, când mama.
    Când am fost astă-vară la țară, la socrii, ne-am dus special la un vecin sa luăm un pui de pisică pentru fata mea. Era asa de încântată ca are pisica ei. Acum zice tuturor ca are si ea o pisică, dar e la țară.

  2. Da’ ea stie ce e aia hamster? :)))))))))))))) Ai si tu niste pretentii sa mai vrea copilul un alt animal dupa pisica si Ivan…pe buneee? :D

  3. Liz says:

    Eu iti recomand un porcusor de Guineea (am avut 3). Sunt mai frumosi, un pic mai maricei dar foarte dragalasi si potriviti pt un copil mic;. Plus ca sunt si mai inteligenti decat hamsterii, (ai mei ma recunosteau de cum intram in casa si incepeau sa guite), isi manifesta afectiunea si au sanse sa traisca mai mult-durata maxima ar fi de 8 ani. Marele dezavantaj la ei e ca sunt sensibili, trebuie sa le speli foarte bine verdeturile inainte, sa incerci sa le cumperi fructe&legumo e din piata cat mai nestropite si bio cu putinta (al meu chiar avea o preferinta pt legumele din piata-de alea de la supermarket nici nu se atingea:) ). Succes in gasirea unui prieten blanos pt Sofia!

  4. arakelian says:

    si eu as zice ca porcoshor de Guineea ar fi mai interactiv si longeviv, dar cum ai copii mici zic ca va ajunge o pisica si pesti. Daca iei si hamster, pisica o sa creada ca e sefa :)

    Eu am avut si iepure. In final a fost mancat.

  5. Sis says:

    :)) deci inca mai ai febra…:)))
    Desi tii minte ca noi aveam acasa intr-un timp si pisica (cu pui!), si hamzter, si pesti si papagali! (Pfiiiuuuu, ce-o fi fost in capu’ mamei?!..) :)
    Hai c-o sa strecor diseara in hora obisnuita si un hamztarel, sa vad ce zice Sof;)

  6. Ema Bucur says:

    Am incercat si una si alte (adica haster si porcusori). Nu recomand la micuti de varsta alor vostri.
    Hamsterul -are toate sansele sa fie mancat, si alta problema ultimul cumparat avea o maaaare problema, musca ingrozitor. Pur si simplu era calm si dragut pana cand din senin musca, dar baga dintii pana la radacina (si daca stii ce lungi sunt…) si ramanea pur si simplu agatat de deget…Infiorator, iti spun! Eu una sun inca traumatrizata si nu mai indraznesc sa ma apropii de altii.
    Porcusorii, sunt mult mai draguti si blanzi, insa sunt animale foarte nocturne, adica seara-noaptea li se face foame si ii apuca fornaitul/ sforaitul/piuitul, ca scot un arsenal intreg de sunete.
    In plus, se pare ca sunt destui copii (iclusiv fiica-mea) care fac alergii la blana lor.
    Si noi suntem pro animale in prajma copiilor, am avut de-a lungul timpului: borscute testoase: una a trait, una nu; hamsteri (unul si unul), porcusori (unul si unul), iepuri, acum: catel Golden Retriever (crescut in casa si afara), pisica, iepure (amuzant este ca pisicul este super speriat de iepure, el se duce spre pisic sa il miroasa, pisicul nu stie unde sa fuga -pe mobila cat mai sus, sa nu il atinga).
    Ideea frumoasa este sa responsabilizezi copii in ingrijirea animalului, din pacate la noi acasa 90% ne ocupam noi de animale.

    • gata, m-ai speriat complet :-)
      ce-i drept si hamzteru e animal nocturn, asta e o alta problema, tre sa-l tinem in debara sau ceva, ca daca-l las in living pisica va avea noaptea intreaga sa gaseasca calea de a ajunge la el. of.

      • arakelian says:

        si iepurii au nevoie de curatire atenta altfel…miros. In rest, sunt dragalasi, nu la fel de interactivi ca si pisicile, dar mai potriviti copiilor mici, vor zgaria doar daca sunt necajiti rau.

    • MM says:

      Nu stiu porcusorii tai, dar porcusorii mei (patru la numar) sunt activi tot timpul. Doar ca ziua nu e nimeni sa-i vada. :D Ideea cu ei e ca sunt activi cateva zeci de minute, apoi dormiteaza, apoi o iau de la capat. Iar sunetele lor sun geniale – am invatat ce vor sa spuna si ne amuzam copios. :)
      E adevarat, noaptea nu am reusit sa dormim in aceeasi camera cu ei. Dar nici ziua. Deci…

  7. Caju says:

    Buna. Noi am avut hamsteri, ultimul a murit anul trecut dupa ce s-a imbolnavit si a fost destul de greu sa trecem peste asta, mai ales ca ne atasasem mult de ei. Cred ca stii ca viata lor este una foarte scurta si nici nu sunt genul de animale de companie pe care sa le poti integra in vreo activitate. Intr-adevar sunt foarte dragalasi dar nu ti-as recomanda sa-i iei unui copil asa de mic un hamster. Plus ca unul dintre hamsterii nostri avea obiceiul sa muste si avea niste colti asa de ascutiti!!
    Poate mai tarziu cand o sa mai creasca si o sa inteleaga ce si cum este cum hamsterii o sa fie o idee buna dar pana atunci cred ca un alt animal un pic mai bland si care poate fi mai usor integrat intr-o activitate precum un porcusor de guinea ar fi mai indicat.
    Noi acum avem o veverita siberiana, despre care am numai cuvinte de lauda, dar cum voi aveti pisica, nu cred ca este o idee buna, pentru ca veveritele au nevoie de libertatate, le place sa iasa din cusca, sa se urce peste tot, sa cerceteze.
    Foarte frumos acvariu vostru, si sotul meu viseaza la unul.

  8. Ana says:

    Si eu am vrut sa imi cumpar hamster, dar am citit un articol cum ca mor foarte repede, dar intai le cad dintii si nu se mai pot hrani, adica destul de horror pt mine, plus ca dau alergii, indiferent de varsta (copil, adult). Apoi am vrut porcusor de guinea, dar astia cica dau si mai multe batai de cap, gen miros urat + alergii si probleme respiratorii. Idem la chinchila, in plus faptul ca sunt animale nocturne si daca le ai in casa trebuie tinute in cea mai indepartata camera daca vrei sa dormi. Daca le lasi libere prin casa si putin nesupravegheate, rod tot ce le pica, dar prefera cablurile de calculator si tv. Chinchila a fost alta obsesie, dar m-am vindecat acum. A, si a mai fost obsesia cu papagalul, dar m-am lamurit cum sta treaba atunci cand a trebuit sa am grija de un papagal care la ora 5, in weekend si in fiecare dimineata, saluta (=urla, croncanea) toate vrabiile de afara, sau mai stiu eu ce!
    Macar pestii sunt foarte faini si nu fac galagie. Si au efect relaxant cand ii privesti. Cu toate ca la modul cum arata acvariul pare a fi multa munca… Nu prea inteleg, dar parca iarba din acvariul vostru este plantata in nisip, nu? Interesant!

    • Interesant ce aventuri ai avut :-))
      Da, “iarba” sunt de fapt plante si sunt de 100 de ori mai complicat de crescut decat pestii… de fapt pt mine hobby-ul in asta consta: in cresterea si aranjarea plantelor subacvatice, nu in tinerea pestilor de acvariu. Fiind hobby, adica ceva ce fac de placere, iti dai seama ca nu pot sa zic ca e sau nu e mult de munca, ca nu-i munca!

      • Ana says:

        Am avut acvariu cu multi ani in urma, dar nu aveam plante “crescute” in acvariu, erau plante pe care periodic le cumparam si le schimbam. Le spuneam “iarba, liane” :) sau “plante” si le fixam cu scoici si pietricele in nisip. Era un acvariu de amatori, rudimentar, in comparatie cu acesta.
        De fapt in filmuletul tau am observat prima data ca plantele par crescute in nisip. Nici nu stiam ca se poate asa ceva. De asta am spus ca este multa munca. Dar pot spune ca rezultatul este super!

        • Da, plantele din acvariul asta si multe plante acvatice cresc exact ca plantele terestre, adica au radacini in sol, fac flori etc. In acvariu am pus un substrat fertil vreo 3cm pe care l-am acoperit cu substrat inert vreo 4-5 cm tocmai ca sa aiba plantele ce manca prin radacini. In fiecare zi le dau de mancare plantelor la fel cum dau de mancare si pestilor, adica aditionez in apa fertilizanti speciali pt plantele de acvariu. In afara de asta, injectez si dioxid de carbon presurizat, tot pentru plante, ca altfel nu prea au de unde sa-l ia, ca in apa e mult mai putin CO2 decat au la dispozitie in aer plantele terestre :-))
          Sunt multe de zis.

  9. Carmen says:

    Mai postam si noi ceva? :)

  10. MM says:

    Recomand porcusorii de guineea, desi recunosc ca necesita cam jumatate de ora pe zi plus dragaleala de rigoare. O cusca de 1.2 lungime in care sa tii doua porcusoare (neaparat femele, ca masculii au nevoie de muuult mai mult spatiu si nu e garantat ca se inteleg – vb experienta :D ) se poate inchide si sunt in siguranta. Daca vreti sa vedeti poze si istorii, spune-mi si dau linkuri. Nu vreau sa le fac reclama gratuita. :)

Dati cu opinionul aici, multumesc.

