Mici mizerii din mall

In promenada mall, la toaleta de la food court, exista semne cu Apa Ne-potabila la toate lavoarele (vezi poza).

20170109_132656

Acum, am urmatoarele intrebari (pe care le-am trimis si catre pagina lor de facebook).

  1. De ce nu au apa potabila la robinet, in mijlocul Bucurestiului? Sunt convins ca reteaua publica de apa potabila trece si pe-acolo.
  2. Restaurantele din food-court folosesc si ele apa din asta ne-potabila la pregatirea mancarii?
  3. De unde au, totusi, apa ne-potabila? Recicleaza apa cu care se spala pe jos, sau de la spalatoria auto, sau de unde?
  4. De ce este ne-potabila apa? Ce germeni sau substante chimice exista in ea care o fac sa fie ne-potabila?
  5. Daca apa nu este buna de baut, inseamna ca nu este nici buna de spalat pe maini, corect?
    Ca eu inainte sa mananc la mall, ma duc la toaleta sa ma spal pe maini, asa m-a invatat mama ca e bine. Deci sa-nteleg ca risc sa ma imbolnavesc daca mananc cu mainile proaspat spalate cu apa lor ne-potabila?

Voi ce credeti: sunt iresponsabili si ne pun sanatatea in pericol sau sunt doar niste mincinosi meschini care vor sa creasca vanzarile de bauturi racoritoare cu 2 lei?

De parca daca lumea ar putea sa bea apa de la robinet din toaleta, ar scadea vanzarile de apa imbuteliata sau sucuri.

Penibil cum numai la noi poti sa vezi.

 

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Opinii despre treburi. Bookmark the permalink.

7 Responses to Mici mizerii din mall

  1. iBobia says:

    Si de ce nu am la restaurant, in Romania, cum era candva, o carafa cu apa rece, NEIMBUTELIATA, din care sa beau cat si cand vreau? Si numai daca vreau sa comand apa IMBUTELIATA, racoritoare sau nu, adusa de la mama dracu’ si cica buna, sa beau de aia.
    Raspunsul, de tampiti ce suntem.
    Ca de ce nu am cere pur si simplu un pahar cu apa rece, cum puteam face candva, in loc sa accept cola lor?

  2. andazblog says:

    Am văzut și eu in mall-urile din Constanta. Eu cred ca apa e potabilă, dar probabil ca a ieșit acum vreo lege in care trebuie sa facă niște teste pentru apa potabilă și ca sa treacă peste asta, spun ca e nepotabila.
    Sau vor sa crească vânzările la apa/ suc. Dar puțin probabil. Eu nu am văzut pana la afișul respectiv, sa bea cineva apa de la toaletele de acolo.
    Sunt curioasa ce îți răspund cei de la Promenada, dacă îți răspund.

    • Pai daca ar fi o astfel de lege, ea s-ar aplica cu siguranta si restaurantelor de pe acelasi etaj, ca e aceeasi apa, si daca nu ar avea autorizarile necesare, ele nu ar putea functiona.
      Imi vine greu sa cred ca mall-ul respecta niste prevederi pe care restaurantele din acelasi mall nu le respecta. Suntem in Romania, dar nici chiar asa.

      edit: oricum semnele cu apa ne-potabila sunt de mult timp, as zice ca au fost tot timpul acolo, de la deschidere.

  3. Ioana says:

    Gresit, gresit, gresit ultimul paragraf, in mall-ul central din Manchester, UK (si sunt convinsa ca la fel si in altele, dar eu pentru pot sa garantez in acest moment) exista stickere identice. La fel am avut si la facultate (unde aveam si cantine), de acelasi oras vorbim.

    Asta nu scuza problema, totusi…Sunt de acord cu intrebarile tale, dar eu nu cred ca aici la noi sau in Bucuresti un intreg food court cu 30 de magazine ar primi autorizatii de functionare daca nu ar folosi apa potabila. Ce vreau sa zic e ca nu cred ca in bucatariile lor folosesc aceeasi apa ca si cea din bai. Sau o fi din aceeasi sursa, dar mai filtrata cumva. Nu cunosc, asta cred doar pe baza faptului ca n-am avut niciodata probleme dupa ce-am mancat in food court.

    • pai daca sunt aceleasi semne si prin alte parti inseamna ca e destul de clar ca e vorba de o tactica meschina de a obliga lumea sa cumpere bauturi imbuteliate.

      oricum, nu am crezut vreo clipa ca apa nu e potabila, intrebarile au fost asa, ca sa nu le las cale de intors.

      Iar ei ce sa faca in situatia asta – au ignorat intrebarile pe care le-am trimis pe FB.

  4. gainile says:

    Trebuie sa-mi dau si eu cu parerea. De peste ocean, unde exista aceleasi stickere. Desi exista respectiv si robinete cu apa potabila, si daca ti-e sete poti sa te opresti oriunde in food court si ti se va da apa potabila si rece si gratis. La noi cel putin, apa nu e potabila la robinetele respective pentru ca nu e filtrata ca cea potabila si continutul de minerale nu e indicat consumului curent. Dar poti sa te speli linistit cu ea pe maini, nu te imbolnavesti, cel mult ti se usuca pielea ca e prea “dura” apa :P

  5. maria says:

    Cred ca apa e potabila.
    Dar cred ca este mai expusa riscului de a ajunse sa aiba bacterii ciudate in ea.
    Pentru ca oamenii merg la toaleta, fac ce au de facut, apoi se spala pe maini. Unii pot atinge robinetul (pe unde curge apa) in timp ce se spala si astfel il contamineaza (cu materii fecale sau resturi de urina – in cantitati microscopice, care nu se vad cu ochiul liber, bineinteles, ce le-a ramas pe maini dupa ce-au folosit toaleta). Este firesc ca apoi si apa sa fie contaminata la iesirea din robinet, deci nu mai este chiar potabila.
    Daca ar fi angajati care sa dezinfecteze robinetul si chiuveta dupa fiecare om care se spala … poate as avea curaj sa beau apa si de acolo. Dar tot parca nu, e un mediu plin de microbi.

    Deci cred ca e corect sa fie astfel de stickere (pentru copii sau chiar adulti care nu-si pun problema).

Dati cu opinionul aici, multumesc.

