pro anti

Dupa cateva zile petrecute pe grupul de facebook AntiParenting mi-am pierdut increderea in umanitate, practic. Si mi-e teama ca definitiv.

Sunt foarte confuz acum, nici nu stiu prea bine ce vreau sa scriu. Savatie este, practic, aproape un non-subiect, o chestiune atat de minora incat nici nu ma mai preocupa. E un impostor cu o strategie buna de marketing care profita de niste oameni speculand filonul fundamentalist ortodox. Le spune ce au nevoie sa auda (ca sa-ti bati copiii e ok, de exemplu) si-apoi le vinde carti, topoare, linguri, conferinte, tabere, astazi a scos si un vin. Sa fie sanatos, mama fraierilor e tot timpul gravida, whatever.

Dar ce spun si ce gandesc acei oameni care sunt pe grup este datator de fiori.

Incep sa am impresia ca nici bataia copiilor nu e un subiect foarte important, pentru ca incep sa inteleg ca ideea asta cu batutul copiilor este doar o simpla instanta a unei anume viziuni si conceptii care se refera si la copii, si la femei, si la relatiile dintre ei si barbati, si la relatiile dintre biserica/ religie si oameni, adica la tot.

Cum sa spun, cred ca e prima data in viata cand expresia “a privi in abis” capata sens pentru mine.

As putea sa dau citate, sa dau printscreen-uri, sa fac misto, dar adevarul e ca nu ma intereseaza nimic din astea pentru ca de fapt imi vine sa urlu.

Pana saptamana trecuta obisnuiam sa am un oarecare respect pentru ortodoxie si pentru credinta, adica dincolo de biserica, de popi etc etc

Astazi sunt convins ca ortodoxia este un lucru rau. Un balaur. Diavolul in care nu cred.

There, I said it.

Hai sa pun si un print screen, care nici macar nu e de pe grup. E de aici, eu de pe grup doar am aflat de el.

mesajul ala “profund” nu scrie in articol care e, dar eu il banuiesc: “TEME-TE!”

Edit: Si un print screen de pe grup, sa fie

wp-1491564180301

As vrea sa o intreb peste un an pe doamna cum mai stau lucrurile cu alergia.

About Liviu as himself

Beautiful. Dirty. Rich. Abstract. Simple. Married. Expecting. Growing. Expecting. Growing X 2.
This entry was posted in Viata de tata. Bookmark the permalink.

4 Responses to pro anti

  1. :))))))))))) M-am distrat mult la asta cu alergia! Hai ma ca sunt chiar simpatici, ce vrei si tu acum? Ca in anul 2017 sa fie interzise toate religiile, asa cum ar trebui de fapt? Omenirea mai are mult pana la asta. Probabil inca 2017 ani :) Relaxeaza-te! Daca vrei sa traiesti in Romania, printre ei esti. E tara lor. Vei fi singurul din clasa care nu-si va lasa copiii la ora de indobitocire, vei fi singurul care va avea dileme d-astea. Invata-te cu senzatia! :)

    • Asta cu rugacinea pt alergie e doar un exemplu, sunt zeci.

      Nu sunt ma simpatici, sunt rai.

      • Asa e. Am ajuns la concluzia ca pe lumea asta e multa rautate insa cumva e mai multa si mai concentrata in Romania. Poate de la comunism, poate de la saracie, poate de la religia asta cretina… nu stiu. Dar cu siguranta e mai multa, mai intensa.

  2. Florin says:

    Oamenii aia nu sunt rai, sunt doar ignoranti. Nu stiu totusi care e cea mai nasoala varianta.

Dati cu opinionul aici, multumesc.